Tänkte jag skulle slå till på ett fynd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"Guld doppad", härligt! Och priset går ju ändå att diskutera.Tänkte jag skulle slå till på ett fynd
Ta denna samtidigt så har du tryggat pensionen!Tänkte jag skulle slå till på ett fynd
"Koksram". Här har man gått omkring i alla dessa år, oskyldig som en liten skolpojke och trott att det var en läskreferens!
Blir bara less….
Haha, ja en mycket ambivalent mening."Det finns inga repor eller märkbara repor. Ingen repa är tillräckligt djup för att kunna kännas av naglarna."
Finns det repor eller inte? Vem känner efter med naglarna efter repor? Om du inte kan se en repa så kan du väl inte känna den heller.
Jag kanske har fel där, men låter konstigt i mina öron...
De fan bland det sämsta skit jag sett på länge! Äre Butterik's som gjort denna700kr bara slå till
Guldplätterad Omega mot bil
Kanske ska lägga ett bud?Guldplätterad Omega mot bil
Do it!Kanske ska lägga ett bud?
Sorry det står klart o tydligt i annonsen mot "Bil" inte bilar!Kanske ska lägga ett bud?
Då får jag äta upp alla utom en.Sorry det står klart o tydligt i annonsen mot "Bil" inte bilar!
Den där är legit AF!700kr bara slå till
Underbart. Inte ens Rolex vet om den är äkta
Nej den där verkar vara väldigt svårt att avgöra om den är äkta eller falsk. Vad är det de brukar kalla dem - AAA eller nåt sånt va?Underbart. Inte ens Rolex vet om den är äkta
Hans annonser hamnar bara längre och längre norrut. Snart är vi uppe i svenska Rolexmeckat, Kiruna!Underbart. Inte ens Rolex vet om den är äkta
Underbart. Inte ens Rolex vet om den är äkta
Bra tips! Ska börja göra detta för att undvika "speciella" köpare.Kan någon förklara fenomenet varför man inte sätter vridringen i centrum?
Har sett flera annonser som ser intressanta ut, allt legit o.s.v. men så är vridringen typ 3 hack åt vänster. Det drar ner helheten något såpass i min mening
Eller kanske bra sätt att undvika köptr med OCD…..Bra tips! Ska börja göra detta för att undvika "speciella" köpare.