Laplander
Guld
Är man osäker på stavningen så finns ju facit på urtavlan...Samma nivå på denna chitizen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är man osäker på stavningen så finns ju facit på urtavlan...Samma nivå på denna chitizen
Vad fan?! Skrev till dig att jag paxat detta! Ska bara skrapa ihop pengarnaOm någon behöver nytt förkläde. Vet att @Highvalley är sugen så skynda er isf.
Förkläde, arbetsförkläde köksförkläde från Tjeckien
Utropspris: 45 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-01-01 11:41:57. Köp & sälj begagnade & oanvända Övrigt på Tradera.www.tradera.com
Om du lovar att posta en likadan bild i tråden när du mottagit det så betalar jag!Vad fan?! Skrev till dig att jag paxat detta! Ska bara skrapa ihop pengarna
Börjar tveka nu. Tänk om han inte har kalsonger under…Om du lovar att posta en likadan bild i tråden när du mottagit det så betalar jag!
Nog lugnt, samma säljare så han har säker dom här under.Börjar tveka nu. Tänk om han inte har kalsonger under…
Perfekt för alla tudor freaks a la marine nationaleNog lugnt, samma säljare så han har säker dom här under.
Oh. Ett klockspel.Nog lugnt, samma säljare så han har säker dom här under.
Man vågar ju inte ens gå in och titta på annonsen, tänk om man fumlar till och råkar trycka på budknappen"Marknaden bestämmer priset, finns det någon som är redo att betala är det OK."
Du får skylla på Den Osynliga Handen.Man vågar ju inte ens gå in och titta på annonsen, tänk om man fumlar till och råkar trycka på budknappen
GIllar hans naglar, trevligt med säljande bilder.
Resultatet av aktivt triss-skrapande i hopp om att investera i nagelsax och nagel borste.eeeeew. Vad är det ens under pekfingernageln? Hudavlagringar? Svamp? Snor?
Den verkar vara borta nu. Jag kan iaf inte hitta den.Naglarna är en sak men tycker ändå ni skall reagera mer på att han lägger ut fejk och försöker blåsa folk.
Jo, tack o lov försvinner dom snabbt med så tydliga bilder på en kopia av en såpass välkänd modell. Har sedan roat mig med att anmäla en fejk Omega Deville på Blocket. Känns som man kan roa sig med att leta och anmäla fejk hela dagarna. Det gör jag inte men stöter man på något så känner jag min medborgeliga plikt att skriva en anmälan.Den verkar vara borta nu. Jag kan iaf inte hitta den.
Precis vad jag ville förmedla. Inte ens en bra fejk vart de. Älskar att det stod speedmaster på baksidanNaglarna är en sak men tycker ändå ni skall reagera mer på att han lägger ut fejk och försöker blåsa folk.
Ja. jäklar det missade jag då jag inte behövde syna och fundera en enda sekund Jösses! Hur är ens hjärna funtad om man tänker att man skall komma undan med att lägga ut den här?Precis vad jag ville förmedla. Inte ens en bra fejk vart de. Älskar att det stod speedmaster på baksidan
Såg inte heller, men granskade inte så noga. Tyckte det räckte att titta på tavlan.Ja. jäklar det missade jag då jag inte behövde syna och fundera en enda sekund Jösses! Hur är ens hjärna funtad om man tänker att man skall komma undan med att lägga ut den här?
Allt är fel
Blocket såklart! Redan borttagenJa där var inte många rätt. Var hittade du denna?
Ett mästerverk.Allt är fel