• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Jo varför inte

Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Spionklocka kamera video ljud. https://www.blocket.se/annons/gavleborg/spionklocka_kamera_video_ljud_/104716557
Screenshot_20221026-182736_Blocket.jpg

Alltså vad i helvete. Finska polisen i Lohja (svenska Lojo) hade ut denna fejk till salu på Huuto som är en motsvarighet till blocket. Annonsen är nu stängd för jag antar och hoppas att det kom in endel anmälningar och inte att den är stängd för att varan är såld. Man vill ju spy :mad::mad::mad::mad:

lohjapoliisi.JPG

1. Kanske inte ”tokig” i sig men nu vet vi ( ? ) vart Carl Edmonds konkursbo tog vägen ;)

2. Rentorp är ett märke jag aldrig hört talas om men det är skönt att veta att ”kvalitetskänsla härstammar från bra kvalitet”. Vem kunde ha gissat det ?

20FD4224-3731-4FBA-B11B-72ABD3657B5C.jpeg
C115088A-DC05-43FF-9D11-E7EFAE032EAE.jpeg
60348B59-2A57-4146-A09F-1F7EE931877D.jpeg

1. Kanske inte ”tokig” i sig men nu vet vi ( ? ) vart Carl Edmonds konkursbo tog vägen ;)

2. Rentorp är ett märke jag aldrig hört talas om men det är skönt att veta att ”kvalitetskänsla härstammar från bra kvalitet”. Vem kunde ha gissat det ?

20FD4224-3731-4FBA-B11B-72ABD3657B5C.jpeg
C115088A-DC05-43FF-9D11-E7EFAE032EAE.jpeg
60348B59-2A57-4146-A09F-1F7EE931877D.jpeg
Notera också att mannen som läser tidningen bär en klocka som inte är en Rentorp. Man kan väl ta egna bilder där personerna använder just klockorna man försöker marknadsföra eller åtminstone välja stock images som inte innehåller konkurrenters produkter?

Tuffa tider nu som någon annan skrev :D Var sjukt svår att få tag på och priser på Chrono24 indikerar att de säljs över retail. Var lite mer barmhärtig och sänkte. Inte fan är det någon som gnäller när en sub säljs för över 50-60k över retail!!!
En helgrön sub är ju ändå omöjligt att få i butik så tillvida inte AD:en hittar en bortglömd på lagret. Därav priset på dessa. 💰💰💰

En kille som fått plocka ut 3 modeller under 2022 eller bort med armen för att rädda kroppen? 🤔

kekerino.PNG
Det kanske är bara jag, men jag tycker att det är lite suspekt när man säljer tre klockor samtidigt och bilderna är tagna på tre helt olika sätt. Han döljer t.ex. serienumret på Pepsin men inte på dem andra. Men som sagt, kanske bara är jag som vill att det ska vara enhetligt.

Tillbaka
Topp