Förutsätter att införskaffandet firades med gåslever som brukligtMisstänkt lik den här jag köpte på wish för 70 spänn:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förutsätter att införskaffandet firades med gåslever som brukligtMisstänkt lik den här jag köpte på wish för 70 spänn:
Begagnad (Mycket bra)En fat lady som bara är liiite fuktskadad..
billigt är det också, och bara åttatusen för att få den hemskickad(!)
Rolex GMT-Master II full set 1988 Fat Lady säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 232 026 SEK
Rolex GMT-Master II Annons: 232 026 SEK Rolex GMT-Master II full set 1988 Fat Lady, Referensnummer 16760; Stål; Automatisk; Skick Mycket bra; År 1988; Klocka med originallåda ochchrono24.app
Jo, men hur kan du ”plocka ut” en modell som togs ur sortimentet 2020?Vilken jäkla stjärna. Ny utplockad och outar sitt telefonnummer. Var han verifierad på blocket också?
Vilken jäkla stjärna. Ny utplockad och outar sitt telefonnummer. Var han verifierad på blocket också?
Varning för Tradera auktion med Omega!
Automatiska klockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Automatiska klockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Jag googla det serie nr. som är fullt synligt i annonsen och fick flera träffar på suspekta kinesiska sidor med kopior och klockor av den modellen med samma serie nr.
Det undrar jag med? Kanske en privatperson som ursprungligen sålt via Chrono24 så ett kvitto till fullpris finns hos tradera säljaren? Kanske ovetande då det av bilderna att döma inte skrek kopia om klockan…Undrar vad det är för dokumentation Tradera ska ha godkänt. Bådar inte gott för trovärdigheten eventuellt.
Såg nu att tradera gjort sitt jobb och tagit bort annonsen då jag åtminstone inte kommer in via länken ovan längre.Undrar vad det är för dokumentation Tradera ska ha godkänt. Bådar inte gott för trovärdigheten eventuellt.
Inskickad bild av Vincent B?
Produktbild från Uncle Seiko på en jubilee-länk till Seiko SPB143. Inte bra att göra länkbytet med fötterna!
Money well spent, indeed! Satan va ful den högra va.Tips! Skynda er innan någon hinner före!
A.K.A CodeInskickad bild av Vincent B?
Kreativt med Spanien istället för Piteå iallafall.Försöker samla på sig handpenningar. Classic….
Det finns inga gråhandlare i Spanien, det är sen gammalt. Klart enklast att sälja på blocket i gamla Svea.Kreativt med Spanien istället för Piteå iallafall.
Försöker samla på sig handpenningar. Classic….
UPS försäkrar ju den säkert den för 290kFörsöker samla på sig handpenningar. Classic….
UPS försäkrar ju den säkert den för 290k
Han har lagt in en klocka till Datejust till REA pris
Blir lite sugen
Ja den var ju fin.Han har lagt in en klocka till Datejust till REA pris
Blir lite sugen
Ja den var ju fin.
Först ska man betala en handpenning på 20 lax. När han har fått pengarna kollar han så att klockan han säljer stämmer enligt annonsen han skrivit innan han skickar iväg den från Spanien. Lysande.
Nu försvann plötsligt båda annonserna förresten. Den andra där han tydligt skrev att klockan försäkras så att både köpare och säljare får ut pengar "om den skulle försvinna på vägen" typ var ju också fin.