• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Kan man lägga upp annonser på blocket utan att betala? Jag har anmält en kille säkert 30 gånger sista veckan och hans annonser tas bort men han är tillbaka igen en halvtimme senare. Varje gång är det ett 20-tal annonser med bland annat klockor. Jag börjar bli jävligt irriterad på blocket som inte kan blocka det på något sätt när det alltid är samma bilder och annonstext

Kan man lägga upp annonser på blocket utan att betala? Jag har anmält en kille säkert 30 gånger sista veckan och hans annonser tas bort men han är tillbaka igen en halvtimme senare. Varje gång är det ett 20-tal annonser med bland annat klockor. Jag börjar bli jävligt irriterad på blocket som inte kan blocka det på något sätt när det alltid är samma bilder och annonstext
Beroende på kategori så kan det faktiskt vara gratis att annonsera på blocket, på gott och ont uppenbarligen

@Aurum 😂

IMG_3236.jpeg
IMG_3237.jpeg

Ja, sälja klockor är gratis oavsett pris https://www.blocket.se/tips-och-guider/annonsera/prislista

Absolut, tog man säg bara 20kr för en annons så skulle det nog göra skillnad. Inte så att kostnaden kanske avskräcker utan mer att tvingas man betala så tvingas man outa sig till Blocket.

Annars, tvingad verifiering med bank-id skulle nog också rensa bort väldigt mycket. Visst läggs de upp fejk av verifierade säljare men har man en gång blivit anmäld och fått sin annons bortplockad så är det helt säkert betydligt svårare att komma igen.

En stor tumme upp för att du orkar fortsätta anmäla 👍

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp