Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beroende på kategori så kan det faktiskt vara gratis att annonsera på blocket, på gott och ont uppenbarligenKan man lägga upp annonser på blocket utan att betala? Jag har anmält en kille säkert 30 gånger sista veckan och hans annonser tas bort men han är tillbaka igen en halvtimme senare. Varje gång är det ett 20-tal annonser med bland annat klockor. Jag börjar bli jävligt irriterad på blocket som inte kan blocka det på något sätt när det alltid är samma bilder och annonstext
Helt sjukt att klockan ens liknar produktbilden
Ja, sälja klockor är gratis oavsett pris https://www.blocket.se/tips-och-guider/annonsera/prislistaKan man lägga upp annonser på blocket utan att betala? Jag har anmält en kille säkert 30 gånger sista veckan och hans annonser tas bort men han är tillbaka igen en halvtimme senare. Varje gång är det ett 20-tal annonser med bland annat klockor. Jag börjar bli jävligt irriterad på blocket som inte kan blocka det på något sätt när det alltid är samma bilder och annonstext
Brukar väl tvärtom vara mer slitet tycker jag.Klockvärldens motsvarighet till ”tjejkörd”?
Observera även att ytterligare länkbitar saknas = troligtvis anpassad till typ 14cm handled om man inte har haft världens bilhandlarhäng.
Är det nåt som stämmer?Nu har jag inte jättebra koll på Rolex men något stämmer inte..
Ganska mycket som inte stämmer faktiskt. Kolla på datum förstoringen exempelvis.Nu har jag inte jättebra koll på Rolex men något stämmer inte..
Lite oklart vad som menas med icke-original cert.Misstänksamt lågt pris?
Ett annat ord för plastad?
Trevliga naglar eh?
Typisk Facebookannons: Sär skrivning, fantasipris, nagelhygien, knarkvågen i knäet med irrelevant vikt inklusive pläterad länk. Även småbarn i profilbilden för maximal WT-aura.
Från Alla Klockor Räknas gruppen?Trevliga naglar eh?
Så sitter väl många som vill byta en klocka mot en gubbe I HögdalenTypisk Facebookannons: Sär skrivning, fantasipris, nagelhygien, knarkvågen i knäet med irrelevant vikt inklusive pläterad länk. Även småbarn i profilbilden för maximal WT-aura.
Jag älskar denna trådSå sitter väl många som vill byta en klocka mot en gubbe I Högdalen
Ajjemän!Från Alla Klockor Räknas gruppen?
Och från det Ena till det Andra...undrar om det är skit eller "skit" under dessa naglar
Den gruppen är nästan lika "rolig" som riksstollen Anders SydborgsAjjemän!
Det låter mycket sannolikt!Så sitter väl många som vill byta en klocka mot en gubbe I Högdalen
Okej lite OT men min favorit var när någon sa att dom gillade kopior och fejk-klockor men inte tyckte om när dom användes för att vilseleda.Den gruppen är nästan lika "rolig" som riksstollen Anders Sydborgs
Kontanter Makt&Vilseledande Media.
Jag har anmält en kille som lägger ut samma klocka ca 5 ggr per dag i olika namn, olika städer, olika priser, och till ett extremt underpris under ett halvårs tid. Blocket gör nada. Blocket har blivit lika oseriöst som Facebook market numera.Anmäld.