Télagh
Basic
Han borde byta namn till spiderman..Håller han inte upp klockan på ett jävligt konstigt sätt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han borde byta namn till spiderman..Håller han inte upp klockan på ett jävligt konstigt sätt?
Jag tror att det är ett gängtecken?Håller han inte upp klockan på ett jävligt konstigt sätt?
Missa inte denna!
Ekar det här inne?
Mvh, Spybargubben
Sorry, fick upp den i flödet och antog att den var nypublicerad.Ekar det här inne?
Den tål en repris.Sorry, fick upp den i flödet och antog att den var nypublicerad.
Antar att det är meet-up på Sturehof med denna snubben?
Mvh, Spybargubben
Ingen tvekan att det är bedrägeri. Jag anmäler dessa annonser varje gång jag ser dem. Blocket brukar plocka ner dem rätt snabbt.Har noterat extremt många billiga klockor, framförallt Tudor på blocket nyligen.
Alla säljs i norra Sverige och ofta har säljaren även billiga PS5 och datordelar ute på annons.
Upplägget skriker bedrägeri men säljaren har hållit på länge nu så om det vore bedrägeri borde han vara avstängd vid det här laget.
Jag med. Jag reagerar på att kontot förblir aktivt trots alla annonser som är uppenbara bedrägerier.Ingen tvekan att det är bedrägeri. Jag anmäler dessa annonser varje gång jag ser dem. Blocket brukar plocka ner dem rätt snabbt.
Jag med. Jag reagerar på att kontot förblir aktivt trots alla annonser som är uppenbara bedrägerier.
Ingen tvekan att det är bedrägeri. Jag anmäler dessa annonser varje gång jag ser dem. Blocket brukar plocka ner dem rätt snabbt.
Klicka på hjärtat i den utvidgade vyn lär väl inte generera något annonsbesök tänker jag spontant. Fler direkta klick = annonsbesök --> mer exponerad vilket inte gynnar budgivarenNu har jag inga gamla B&R-kataloger liggande hemma, men en Type Marine kan väl omöjligen ha kostat 38 papp ens som splitterny?
Dessutom, och mer relevant för tråden, har klockan 61 st bevakningar men bara 30 annonsbesök. Hur går det ihop?
Aha, visste inte att hjärtat var tillgängligt i utvidgad vy också.Klicka på hjärtat i den utvidgade vyn lär väl inte generera något annonsbesök tänker jag spontant. Fler direkta klick = annonsbesök --> mer exponerad vilket inte gynnar budgivaren
Jag kan inte se något bindestreck. Däremot en reflektion i tavlans struktur, placerad precis mellan powermatic och 80Varnar för denna på blocket. Antagligen fake då det är bindesstreck mellan powermatic och 80!!!
Svårt att se på bilden, skulle tagit nån av de andra bilderna, men annonsen är nere för kontroll nu. Men va mycket tydligare där. Jäkligt snabb respons från deras team iallafall!Jag kan inte se något bindestreck. Däremot en reflektion i tavlans struktur, placerad precis mellan powermatic och 80
Jag var inne på annonsen och kollade igenom bildernaSvårt att se på bilden, skulle tagit nån av de andra bilderna, men annonsen är nere för kontroll nu. Men va mycket tydligare där. Jäkligt snabb respons från deras team iallafall!
Kanske du har rätt i mitt fel isåfall, tar bort inläggen så får blocket avgöraJag var inne på annonsen och kollade igenom bilderna