Ändå jäkla hyggligt att släppa nåt som är värt 320k för bara 90k! Den lär gå fortare än kvickt.Passa på!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ändå jäkla hyggligt att släppa nåt som är värt 320k för bara 90k! Den lär gå fortare än kvickt.Passa på!!
Har gett upp C24 efter flera dåliga upplevelser genom åren, men tar ändå en titt nu och då. Blir dock utan undantag alltid påmind om vilka skitiga säljare som huserar där.
”Mint condition”
Ah, det gamla hederliga kinesiska Casio
Ska bli intressant att se vad denna slutar på…
Ändå rätt snyggt att få sålt den till 65% över ”listpriset” hos ”ad”, när de finns i lager . Fast det är klart, den här är lite mer ”rare” då den är från Kina och inte Japan.
Ska bli intressant att se vad denna slutar på…
Hehe, samma annons som jag hängde ut längre upp i tråden. Jag har dock bara haft positiva upplevelser av c24, iofs inte köpt så mkt beg. utan mest nya klockor.Har gett upp C24 efter flera dåliga upplevelser genom åren, men tar ändå en titt nu och då. Blir dock utan undantag alltid påmind om vilka skitiga säljare som huserar där.
”Mint condition”
Sant, gällande nya klockor på C24 så har jag också rätt positiva upplevelser.Hehe, samma annons som jag hängde ut längre upp i tråden. Jag har dock bara haft positiva upplevelser av c24, iofs inte köpt så mkt beg. utan mest nya klockor.
Inget doftar internationella köpare med välsmorda plånböcker mer än TraderaVälvårdat språk
Trodde hon skulle sälja till någon handlare i London eller vad det var.Välvårdat språk
Trodde hon skulle sälja till någon handlare i London eller vad det var.
De verkar ha missat att extract from the archives inte betyder någonting i form av äkthet. För det måste man skicka klockan fysiskt. Utdrag från arkivet kan man få (kunde innan senaste fadäsen) genom att skicka rtt par bilder.Så var det. Jag är blockerad av dessa två skojare (Yvonne o Fred).
19k för en .005?-Kan hämta klockan idag
-Har en kund som skall hämta den.
-okej, vill han inte ha den vill jag ha den skickad.
- okej skicka dina uppgifter så kör vi
Låter vettigt, eller?
Haha väntat på att den ska dyka upp på KS… Han var iallafall på att göra affären hos Jarl Sandin där vi även skulle göra ett äkthetsintyg. Han verkar ha fått kalla fötter nu-Kan hämta klockan idag
Låter vettigt, eller?
Han brukar lägga ut allt möjligt, stötte på honom första gången när jag skulle köpa en väska. Sa att jag ville hämta den men då kom det 200 bortförklaringar. Gå in på hans profil och kolla fler annonser, bara saker med väldigt bra pris. Men säkert många som swishar honom och blir blåsta-Kan hämta klockan idag
Låter vettigt, eller?
Sannolikheten att han får bud ”uppåt” känns låg
Fejktrasig fejk eller taskigt foto? Texten "powermatic" känns off och urverket ser billigt ut.
Automatiska klockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Automatiska klockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
jämför med denna:
Hands-On With The Ultra-Cool Ice-Blue Tissot PRX Powermatic 80
As cool as it gets... We take a look at the new and highly-anticipated Ice-Blue Tissot PRX Powermatic 80 in 40mm steel case.monochrome-watches.com
Du är en pessimist märker jag.Sannolikheten att han får bud ”uppåt” känns låg
Tänkte faktiskt skriva och fråga om han menar 150 000kr? Måste ju skrivit fel ?Priserna e nog på väg upp.