• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

IMG_0667.png
IMG_0668.jpeg
Passa på!!
Ändå jäkla hyggligt att släppa nåt som är värt 320k för bara 90k! Den lär gå fortare än kvickt.

Pris: 19.500
Ge bud men inte under 18.500:-

Varför inte bara skriva fastpris 18.500? Förväntar man sig att någon ska erbjuda högre än så?

Bilagor

• IMG_4170.jpeg
    IMG_4170.jpeg
    127.6 KB · Visningar: 30
Har gett upp C24 efter flera dåliga upplevelser genom åren, men tar ändå en titt nu och då. Blir dock utan undantag alltid påmind om vilka skitiga säljare som huserar där.

”Mint condition”

IMG_0378.jpeg

Håller med. Har också gett upp C24 nu... Har åkt på 2 klockor via Chrono24 där klockan varit uppenbart hemmalagad i antingen lås och/eller länk. Ena gången på en Cartier Santos där länken var uppenbart svetsad i en halvdålig lagning.

På en annan Omega Speedmaster som skickades tillbaka nyss så gick låset inte att stänga om man inte tryckte superhårt (gick knappt att stänga när klockan satt på armen). "Very good condition".

Har gett upp C24 efter flera dåliga upplevelser genom åren, men tar ändå en titt nu och då. Blir dock utan undantag alltid påmind om vilka skitiga säljare som huserar där.

”Mint condition”

IMG_0378.jpeg
Hehe, samma annons som jag hängde ut längre upp i tråden. Jag har dock bara haft positiva upplevelser av c24, iofs inte köpt så mkt beg. utan mest nya klockor.

Så var det. Jag är blockerad av dessa två skojare (Yvonne o Fred).
De verkar ha missat att extract from the archives inte betyder någonting i form av äkthet. För det måste man skicka klockan fysiskt. Utdrag från arkivet kan man få (kunde innan senaste fadäsen) genom att skicka rtt par bilder.
Men man får hoppas att deras internationella kundkrets givetvis vet detta. 😆

IMG_4409.jpeg
-Kan hämta klockan idag
-Har en kund som skall hämta den.
-okej, vill han inte ha den vill jag ha den skickad.
- okej skicka dina uppgifter så kör vi

Låter vettigt, eller?

IMG_4409.jpeg
-Kan hämta klockan idag

Låter vettigt, eller?
Haha väntat på att den ska dyka upp på KS… Han var iallafall på att göra affären hos Jarl Sandin där vi även skulle göra ett äkthetsintyg. Han verkar ha fått kalla fötter nu 🤪

Senast ändrad:
IMG_4409.jpeg
-Kan hämta klockan idag

Låter vettigt, eller?
Han brukar lägga ut allt möjligt, stötte på honom första gången när jag skulle köpa en väska. Sa att jag ville hämta den men då kom det 200 bortförklaringar. Gå in på hans profil och kolla fler annonser, bara saker med väldigt bra pris. Men säkert många som swishar honom och blir blåsta

trasig fejk eller taskigt foto? Texten "powermatic" känns off och urverket ser billigt ut.

539253702_1974a590-d822-408e-866d-bc4fec3767f6.jpg

539253702_74027607-034e-4575-acaf-33ad28b976a6.jpg

jämför med denna:

trasig fejk eller taskigt foto? Texten "powermatic" känns off och urverket ser billigt ut.

539253702_1974a590-d822-408e-866d-bc4fec3767f6.jpg

539253702_74027607-034e-4575-acaf-33ad28b976a6.jpg

jämför med denna:

Fejk 🤢

Tillbaka
Topp