• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Matte1970

Cartier
Förhoppningsfull prissättning? Har ingen aning vad dom kostar hos återförsäljare men det låter extremt med 40 k.

IMG_0048.png
Denna kanske funkar. 😁
Kanske ingen som märker något.
 

Bilagor

  • Screenshot_20231107_222824_Tradera.jpg
    Screenshot_20231107_222824_Tradera.jpg
    165.9 KB · Visningar: 16

Matte1970

Cartier
En kompis i Sydafrika tittar på denna Rolex som är till salu estimated Price för ungefär 25’ kr. Jag tycker det är oroväckande billigt. Vad säger panelen?

Auktionen håller ju på i en vecka till så priset lär ju gå upp. Men jag skulle nog aldrig köpa därifrån oavsett. Man lär ju åka på både till och moms, plus att det blir svårt att reklamera klockan om det visar sig vara något fel på den.
 

Hallis

Panerai
2-Faktor
En kompis i Sydafrika tittar på denna Rolex som är till salu estimated Price för ungefär 30’ kr. Jag tycker det är oroväckande billigt. Vad säger panelen?


Den är ju den klassiska damstorleken på 26mm, men det kanske han har koll på?
 

blazer

Breitling
2-Faktor
Rolex Black Friday (Annons på Blocket)

Någon som kollat in SE Watches annons om sänkta priser på Rolex under Black Friday 24/11?
Är det en seriös annons? Någon som vet mera om erbjudandet?
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Jag har väldigt svårt att hitta firma och org. nr. via deras hemsida. Känns seriöst.
Ja, exakt. Jag har sökt på typ allabolag.se mm men inte hittat dom vilket jag tycker är lite anmärkningsvärt. Finns en kort tråd här https://klocksnack.se/threads/se-watches.177816/
Man skall absolut vara försiktig när det handlar om belopp i denna storleksklass. Carl Mannheimer hade också positiva omdömen här och showroom i Uddevalla innan han avslöjades.
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Ja, exakt. Jag har sökt på typ allabolag.se mm men inte hittat dom vilket jag tycker är lite anmärkningsvärt. Finns en kort tråd här https://klocksnack.se/threads/se-watches.177816/
Man skall absolut vara försiktig när det handlar om belopp i denna storleksklass. Carl Mannheimer hade också positiva omdömen här och showroom i Uddevalla innan han avslöjades.
Domänen sewatches.se ägs av 556943-4565 Categi Property AB med säte i Jönköping om det kan vara till någon hjälp. Bolaget bedriver fastighetsförvaltning och postorderförsäljning enligt årsredovisningen
 
Topp