• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Mr. Potatohead

Omega
2-Faktor
Om vi bortser från att det är en kopia så känns det ju också rätt bökigt att behöva mötas upp vid ett snabbköp för att diskutera priset.
 

Bilagor

  • IMG_1085.jpeg
    IMG_1085.jpeg
    152.3 KB · Visningar: 34

Mr. Potatohead

Omega
2-Faktor
Varning för denna, stulit mina bilder samt annonstext. Annonsen är anmäld.

Läser man hans omdömen kan man ju undra varför han får vara kvar på plattformen…

Ett tips är att blockera säljaren. Konto -> Inställningar -> Säkerhet.

Tror det innebär att den blockerade personen inte kan buda på ens egna auktioner. Inget som hjälper i just det här specifika fallet, men ändå en bra funktion i allmänhet när man stöter på idioter.
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Läser man hans omdömen kan man ju undra varför han får vara kvar på plattformen…

Ett tips är att blockera säljaren. Konto -> Inställningar -> Säkerhet.

Tror det innebär att den blockerade personen inte kan buda på ens egna auktioner. Inget som hjälper i just det här specifika fallet, men ändå en bra funktion i allmänhet när man stöter på idioter.

Snabbt agerat av Tradera. Annonsen är borta :)

 

Mr. Potatohead

Omega
2-Faktor

Lord_tito88

Patek
2-Faktor

leicaphile

Panerai
Dock har han flera andra annonser kvar uppe, exempelvis:


Är väl ingen högoddsare att även de bilderna är stulna.

 

Horologen

Cartier
Bollnäs känns väl kanske inte som den mest dollar kompatibla orten i Sverige, men vem det. :rolleyes:
För en Nackabo med sommarhus i Hälsingland så kan jag intyga att mångt och mycket av glesbygd där har en väldigt spartansk ”döende industri/avbefolknings aura”. Men med det sagt kan 300kr vara ett kap för en klocka som ev visar annat (även om det i detta fall troligen är ett inristat nummer till nästbästa tjackförsäljaren i Bollnäs)
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Skynda fynda julklappen redan nu! När den ändå är så billig så kan man ju fråga om det finns 2 ex😂😂
”Julklappstips”🫣
IMG_0289.jpeg
 

Mr. Potatohead

Omega
2-Faktor
Nu börjar köparnas klagomål trilla in på hans sida. Helt ofattbart att han fick köra klart sina övriga auktioner när vi anmälde två av dem som uppenbara bedrägerier med stulna bilder och texter. Borde vara tydligt för Tradera att inte heller hans andra auktioner var riktiga.

 
Senast ändrad:

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Vad snackar du om? Detta är enligt mig en tokig annons, vilket är varför jag placerade den här. Snacket om priset hur ju hela anledningen till varför jag tycker annonsen är tokig.
Om det är en specifik annons får du ju ändå länka den och ta en skärmbild om den försvinner. Och inte bara hänvisa till högt pris.
 
Topp