FlipSwede
Guld
För SEWatches möjligtvis.Låter ju kanon
Vi får väl se om några lurade (man ska väl inte säga dumskallar men jag gör det ändå) gråter ut I media efter nyår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För SEWatches möjligtvis.Låter ju kanon
Undrar om ”Änkan” vet om att hennes kära Omega försöker säljas i en annons med så fruktansvärt otrevlig text?Texten blir bara bättre och bättre!! Nästan så man slår till..
Läser man hans omdömen kan man ju undra varför han får vara kvar på plattformen…Varning för denna, stulit mina bilder samt annonstext. Annonsen är anmäld.
Quartzklockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Quartzklockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Läser man hans omdömen kan man ju undra varför han får vara kvar på plattformen…
Ett tips är att blockera säljaren. Konto -> Inställningar -> Säkerhet.
Tror det innebär att den blockerade personen inte kan buda på ens egna auktioner. Inget som hjälper i just det här specifika fallet, men ändå en bra funktion i allmänhet när man stöter på idioter.
Dock har han flera andra annonser kvar uppe, exempelvis:
Rolex Submariner Date 116610LV "Hulk" Fullset
Utropspris: 1 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-12-03 20:15:02. Köp & sälj begagnade & oanvända Automatiska klockor på Tradera.www.tradera.com
Är väl ingen högoddsare att även de bilderna är stulna.
Rolex Submariner Date 116610LV "Hulk" Fullset
Utropspris: 1 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-12-03 20:15:02. Köp & sälj begagnade & oanvända Automatiska klockor på Tradera.www.tradera.com
Är väl ingen högoddsare att även de bilderna är stulna.
För en Nackabo med sommarhus i Hälsingland så kan jag intyga att mångt och mycket av glesbygd där har en väldigt spartansk ”döende industri/avbefolknings aura”. Men med det sagt kan 300kr vara ett kap för en klocka som ev visar annat (även om det i detta fall troligen är ett inristat nummer till nästbästa tjackförsäljaren i Bollnäs)Bollnäs känns väl kanske inte som den mest dollar kompatibla orten i Sverige, men vem det.
Går det så går det. Såg en liknande för 35' på Facebook 2020. Det kändes bättre.185k för en 33mm quartzare
Nu börjar köparnas klagomål trilla in på hans sida. Helt ofattbart att han fick köra klart sina övriga auktioner när vi anmälde två av dem som uppenbara bedrägerier med stulna bilder och texter. Borde vara tydligt för Tradera att inte heller hans andra auktioner var riktiga.
Själv skulle jag nog föredra den precis som den ärVärt o polera innan försäljning?
https://www.blocket.se/annons/alvsb...16619lb_bla_smurf_18k_fullset_2015/1000730937
Rosa AM tavla och bezel på eBay för 4k sen slänga på 70k på priset. Låter väl rimligt?
Ser nästan ut som att den blivit polerad tidigare.Värt o polera innan försäljning?
https://www.blocket.se/annons/alvsb...16619lb_bla_smurf_18k_fullset_2015/1000730937
Testa i tråden för ändamålet.Yachtmaster utan låda eller certifikat för 120k (Chrono24). Känns lite väl häftigt med tanke på skicket också. Är väl inte heller superlång väntetid på Yachtmasters hos AD? Nya går för 139k.
Vad snackar du om? Detta är enligt mig en tokig annons, vilket är varför jag placerade den här. Snacket om priset hur ju hela anledningen till varför jag tycker annonsen är tokig.Testa i tråden för ändamålet.
Vad är ett rimligt pris för....? (värde / värdering)
Kanske kan en sådan här tråd vara av intresse? Jag börjar: En Bulova "Royal Oak" i bra skick?klocksnack.se
Om det är en specifik annons får du ju ändå länka den och ta en skärmbild om den försvinner. Och inte bara hänvisa till högt pris.Vad snackar du om? Detta är enligt mig en tokig annons, vilket är varför jag placerade den här. Snacket om priset hur ju hela anledningen till varför jag tycker annonsen är tokig.
Trodde jag lade till länken, uppdaterar postenOm det är en specifik annons får du ju ändå länka den och ta en skärmbild om den försvinner. Och inte bara hänvisa till högt pris.
Jo, men du kan knappa in vilket Rolex-refnummer som helst på C24 och sortera på pris fallande så får du upp tokiga/orimliga priser.Vad snackar du om? Detta är enligt mig en tokig annons, vilket är varför jag placerade den här. Snacket om priset hur ju hela anledningen till varför jag tycker annonsen är tokig.