Ser ju ny utPå Tradera nu, skynda fynda. Nyskick!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ju ny utPå Tradera nu, skynda fynda. Nyskick!
Wow en äkta Halukakah premiumEn knarklangares våta dröm!
Halukakah premium
Aj aj, hade den diagnosen ifjol, inge roligt allsDet här känns som nåt man bör söka vård för...
Saxat från Tradera-annons.
Inte bara det. Klockan på bilden är ju 41mm.Oanvönd. Men används på bilden
Är den?Inte bara det. Klockan på bilden är ju 41mm.
Se på fan det hade den, märkligt. Såg stor ut på personens handled så var lite förhastad i min bedömning.Är den?
Den tavlan har också siffror ovanför sina stavindex även på 36mm.
Håller med om att den ser stor ut.Se på fan det hade den, märkligt. Såg stor ut på personens handled så var lite förhastad i min bedömning.
Åh vad bra! Billigt och smidigt! Sökt efter ett papper för 20k för att höja värdet på min klocka med noll kr
Någon som saknar garantipapper på sin vintagerolle? Nu finns chansen att komplettera till full-set
Dåså, snabba ryck innan någon annan hinner före! Ett sånt erbjudande hittar man inte varje dag.Åh vad bra! Billigt och smidigt! Sökt efter ett papper för 20k för att höja värdet på min klocka med noll kr
Åh vad bra! Billigt och smidigt! Sökt efter ett papper för 20k för att höja värdet på min klocka med noll kr
Gör det att den platsar här?
Dags att noppra tröjan?
Gör det att den platsar här?
Verkligen fångat de fina skicket på bildPå Tradera nu, skynda fynda. Nyskick!
@eddiex ?Fakespänne….
Ja, för dig kanske. Inte för mig, så var lite mer hjälpsam istället.Det är så tydligt. Googla bara
Ni som uppmärksammat detta kan försöka sköta detta lite snyggare istället för att få min annons att se ut som totalt bedrägeri under tokiga annonser. Meddela mig så ser jag till att undersöka det.
Själv hade jag ingen aniing om detta.
Allt är off, finish, vingarna/proportionerna på märket. Här ser du ett orginal: https://chronotimepieces.com/shop/b...-limited-edition-very-fresh-oem-rubber-strap/Ja, för dig kanske. Inte för mig, så var lite mer hjälpsam istället.
Ja, märker en viss skillnad. Eftersom flera har uppmärksammat det, så utgår jag att min är fake.Allt är off, finish, vingarna/proportionerna på märket. Här ser du ett orginal: https://chronotimepieces.com/shop/b...-limited-edition-very-fresh-oem-rubber-strap/