För att ni behandlar mig som en bedragare helt enkelt på direkten utan att kontakta en gammal medlem för att kontrollera ursprunget.
Fast det är ju du som ska ha kollen.
Kolla min profil så ser du att jag har en hel del affärer gjorda här på KS. Jag har inte avsikten att lura någon här. Är själv väldigt förvånad över den här informationen.
Och de där referenserna väger ju kanske inte lika tungt längre eftersom det uppenbarligen kan ha slunkit med saker som inte är äkta.
Det borde du eftersom du ansvarar för varans äkthet och går i god för vad du säljer.Jag är inte typen av person som undersöker varenda del av klockan minutiöst för att hitta fel.
Var tacksam för att någon annan noterade det så att du slapp hamna i trångmål senare.
Ni som är duktiga och ser detta kan påpeka och informera utan att utgå att jag är en bedragare. Klart jag blir defensiv med tanke på hur ni agerar utan att ställa frågor.
Vilka frågor tänker du skulle ställas? Du har ett egenansvar.
Det får man ju hoppas.Allt jag fått är "spännet är fake"? Ok? Jag kanske inte visste om det.
Klockan köpte jag begagnat och utgick att allt var originalt. Kommer att ta kontakt med säljaren för att försöka få mer information.
Och risken är ju att en lika naiv köpare hade tagit denna och sedan fortsatt att cirkulera den.