Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Luddigt med servicehistoriken känns det som"R A R E"!
Tagit snart 1år att hitta lämpligt pris dessutom. Hade nog förväntat mig lite mer för 100 loppor..
Bovet Mono-Rattrapante Chronograph Valjoux 48. "R A R E"
Pris: 100000 kr. Typ: Köp nu Köp & sälj begagnade & oanvända Mekaniska klockor på Tradera.www.tradera.com
Nu är klockan tillbaka efter besöket hos Breitling Täby. De har intygat att klockan är äkta och service är utfört enligt konstens alla regler. Den har numera ett nytt gummi och spänne, såg til att ändra från den gamla som var ej original.På måndag hör jag av mitt till Breitling Täby för att upp hur vi kan göra för att verifiera klockan.
Nu är klockan tillbaka efter besöket hos Breitling Täby. De har intygat att klockan är äkta och service är utfört enligt konstens alla regler. Den har numera ett nytt gummi och spänne, såg til att ändra från den gamla som var ej original.
Tidigare ägaren är polisanmäld, men tror inte det kommer göra någon skillnad för min del, då jag inte får några svar alls från honom. Klockan läggs upp på nytt för försäljning.
Stort tack till alla och framför allt till Breitling Täby som tog sig tiden att hjälpa till lite extra och förstod mitt problem.
"Kvalitet: 7/10"J-vla synd att muttern saknas....
Anmält för övrigt.
Är det där ens en "riktig" urtavla, eller är den aftermarket?
Nu kanske jag är ute och cyklar, men 170210:- (+ provision?) - är inte det en sjukt hög värdering för en 5-siffrig YM?
Tavlan känns korrekt. Sett andra i exakt den konfigurationen. Däremot så känns priset skevt.Är det där ens en "riktig" urtavla, eller är den aftermarket?
Men för i h-e. Vad är det för fel på folk, den eviga frågan?Skynda fynda innan det är för sent!
Säljare kan även fixa fram nya papper och cert.
De letar efter någon som är ännu mer Dum I hela Huvudet än vad de är?Men för i h-e. Vad är det för fel på folk, den eviga frågan?
Skynda fynda innan det är för sent!
Om inte annat så ger kontonamnet Fimpad_19 väldigt trygga vibbar.Skynda fynda innan det är för sent!
Hittar inte annonsen nu. Är väl redan bortplockad. Ville kolla om resten av bilderna var lika bedrövligaSkynda fynda innan det är för sent!
Var fasen har han placerat klockan för det fotot?Om inte annat så ger kontonamnet Fimpad_19 väldigt trygga vibbar.
#bringbackskrattemojinVar fasen har han placerat klockan för det fotot?
Vid första anblick där den hör hemma
Jo jo, men muttern drar av 3"Kvalitet: 7/10"
Skulle tro att det är danska och inte grov dyslexiEn klocka för 120k med den texten
”Fint skick” på danska kanske betyder att nedre vänstra bandhornet på klockan används som ”koben” eller möjligen kapsylöppnare till en Tuborg Grøn…Skulle tro att det är danska och inte grov dyslexi
Vad är det som utmärker sig?En klocka för 120k med den texten
Vad är det som utmärker sig?
Användarnamn: "helsingborg" - inte så konstigt att texten är som den är!Skulle tro att det är danska och inte grov dyslexi
Det är hans farfars klocka, och även en farfarsklocka.Jo jo, men muttern drar av 3
Man ska ändå ge Regal att de har hittat rätt prispunkt, till skillnad från MoonSwatchen...Det här var något nytt och fräscht. Att Ur&Penn är så innovativa på sin designavdelning hade jag inte en aning om…
Jag kommer att tänka på den där Steinhart vs Rolex Submariner-memen. Jag vet inte om jag vill se en Regal vs Speedmaster- eller Moonswatch-memeMan ska ändå ge Regal att de har hittat rätt prispunkt, till skillnad från MoonSwatchen.
Tja dom har ju sänkt priset behållit den bebis lika looken och troligen höjt kvaliteten. What's not to like?Det här var något nytt och fräscht. Att Ur&Penn är så innovativa på sin designavdelning hade jag inte en aning om…