• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Så mycket galet här. 37500kr?? Inget märke? Använd tre gånger men öppnad idag? 🤔🤔
IMG_4651.jpeg
IMG_4653.jpeg
Det är ändå flex att köpa den för 37 brak.
 
Bara jag som tycker att boetten och visarna är helt off?

Text på baksidan är off. Vet också att de spetsiga kronorna förekommer på många fakes. Tavlan är också trist..

Jag röstar på fake
 
Text på baksidan är off. Vet också att de spetsiga kronorna förekommer på många fakes. Tavlan är också trist..

Jag röstar på fake
Ja precis. Såg även nu att säljaren påstår att det är original läderband, men man ser tydligt att det är för litet mellan bandhornen. Konstigt formulerad text.
 
Undrar om Tradera har någon typ utav policy eller dylikt där det står att man har ansvar för vad deras Ai har skrivit?

Finns ju en uppsjö utav klockor med felaktiga beskrivningar, sett flertalet som uppges vara automatiska men inte är det t.ex
 
Inget direkt tokigt i en annons men fick detta som svar/förklaring när jag bad om bättre bild på claspen som såg överpolerad ut…
IMG_3833.jpeg
Hahah vilken förklaring á 300 högskolepoäng i urmakeri - ”smält uppepå”. Den förklaringen i kombination med en särskrivning per meddelande gör ju inte direkt att trovärdighetsradarn skjuter i taket. 😂
 
Hahah vilken förklaring á 300 högskolepoäng i urmakeri - ”smält uppepå”. Den förklaringen i kombination med en särskrivning per meddelande gör ju inte direkt att trovärdighetsradarn skjuter i taket. 😂
Man blir imponerad ;), enligt bilden så klickade grabben hem den för 100k, om provision på 25% till "auktionshuset" tillkommer så har han betalt ett duktigt överpris för den bluesyn.
 
Tillbaka
Topp