Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den har nu blivit en permanent del av Tradera och troligen har säljaren gjort sig osams med alla som kan något om Railmaster i Sverige, eller kanske hela världen! Undrar vad dödsboet tycker om att den aldrig blir såld! Jag ställer lite frågor då och då som ren underhållning !Ni har säkert sett att den varit ute ett par rundor till på Tradera! Snacka om otrevlig annons! Skulle inte köpa av en sådan säljare oavsett pris; kommer garanterat bli problem. Och jag undrar också vad som hänt med tavlan? Oxiderat så att glansen i siffrorna är borta?
Omega Seamaster Railmaster CK2914-6 Lollipop armbandsur med OMEGA Extract o Box
Pris: 199200 kr. Typ: Köp nu Köp & sälj begagnade & oanvända Mekaniska klockor på Tradera.www.tradera.com
Nytt försök av säljaren med snäppet "trevligare" ton. Tyvärr verkar du inte få ställa frågor den här gången XD.Den har nu blivit en permanent del av Tradera och troligen har säljaren gjort sig osams med alla som kan något om Railmaster i Sverige, eller kanske hela världen! Undrar vad dödsboet tycker om att den aldrig blir såld! Jag ställer lite frågor då och då som ren underhållning !
Omega Seamaster Railmaster CK2914-6 Lollipop armbandsur med OMEGA Extract o Box
Pris: 199200 kr. Typ: Köp nu Köp & sälj begagnade & oanvända Mekaniska klockor på Tradera.www.tradera.com
Var inte den ute på blocket för typ 250k förra året? verkar vara lite svårsåldNytt försök av säljaren med snäppet "trevligare" ton. Tyvärr verkar du inte få ställa frågor den här gången XD.
Omega Seamaster Railmaster CK2914-6 Lollipop Extract o Box år 1959
Pris: 70250 kr. Typ: Köp nu Köp & sälj begagnade & oanvända Mekaniska klockor på Tradera.www.tradera.com
haha! Jag tänker att om man tittat på klockan för att se vad tiden är så har man använt den en gång. Inga konstigheterSå mycket galet här. 37500kr?? Inget märke? Använd tre gånger men öppnad idag?
Jo, det är samma som valsat runt länge!Var inte den ute på blocket för typ 250k förra året? verkar vara lite svårsåld
Så synd, jag som hade lite fler frågor;-)Nytt försök av säljaren med snäppet "trevligare" ton. Tyvärr verkar du inte få ställa frågor den här gången XD.
Omega Seamaster Railmaster CK2914-6 Lollipop Extract o Box år 1959
Pris: 70250 kr. Typ: Köp nu Köp & sälj begagnade & oanvända Mekaniska klockor på Tradera.www.tradera.com
Intressant nyprisHittade en rolig en nu på Blocket. Seamaster 600, går inte men behöver bara ett batteribyte
Indexuppräknat kanskeIntressant nypris
Wow trodde aldrig jag skulle se en i Sverige! Känd som den sämsta kopian någonsin
Såklart morfars gamla också
Vet att nån med liknande länk dök upp i tråden för ett tag sen.Wow trodde aldrig jag skulle se en i Sverige! Känd som den sämsta kopian någonsin
Gå inte på detta! Den är fake!Wow trodde aldrig jag skulle se en i Sverige! Känd som den sämsta kopian någonsin
Kan det vara guld?Tror att det är ”någon metall” tog ändå priset
Även 2k känns som skamförslagJag är väldigt nyfiken på hur blocket granskat denna annons och tänkt "Ja men det här ser ok ut, Kör!"
Så synd, jag som hade lite fler frågor;-)
Verkar ju helt galen! Synd att ingen kan få köpa den för ett rimligt pris. Boett och urverk verkar fina, men tavlan har det ju hänt något med. Kanske kan bli superfin i en duktig restaurerares händer, men det är ju en chansning. Med en seriös beskrivning borde den ju trots allt kunna gå för omkring 50 tusen. Fattar inte varför den inte lämnas in till ett auktionshus, när säljaren är en så uppenbar amatör på klockor och dessutom öppet otrevlig.”ingen garanti retur el ångerrätt.
Betalning inom tre (3 dagar)
köparen står för frakt o dess risk
köparen står för ev skatter o tullavgift”
Här ser man framför sig någon med avsikten att gå TOTALT under jorden efter eventuell försäljning.
Det är väl rätt uppenbart varför den inte lämnas till auktion.Verkar ju helt galen! Synd att ingen kan få köpa den för ett rimligt pris. Boett och urverk verkar fina, men tavlan har det ju hänt något med. Kanske kan bli superfin i en duktig restaurerares händer, men det är ju en chansning. Med en seriös beskrivning borde den ju trots allt kunna gå för omkring 50 tusen. Fattar inte varför den inte lämnas in till ett auktionshus, när säljaren är en så uppenbar amatör på klockor och dessutom öppet otrevlig.
Ja så kan det kanske vara, men språket är ordentligt obildat, så jag tvivlar på tankeförmågan;-)Det är väl rätt uppenbart varför den inte lämnas till auktion.
Säljaren är ju knappast amatör.Tvärtemot.
Däremot letar han (hittills förgäves) efter någon som verkligen är rudis och dessutom har fickorna fulla med flis
Jag fick inget svar, men nu är den ute igen för 199 tusen med den gamla aggressiva texten!Verkar ju helt galen! Synd att ingen kan få köpa den för ett rimligt pris. Boett och urverk verkar fina, men tavlan har det ju hänt något med. Kanske kan bli superfin i en duktig restaurerares händer, men det är ju en chansning. Med en seriös beskrivning borde den ju trots allt kunna gå för omkring 50 tusen. Fattar inte varför den inte lämnas in till ett auktionshus, när säljaren är en så uppenbar amatör på klockor och dessutom öppet otrevlig.
Jag kunde ändå inte hålla mig från att skicka ett meddelande;-) Formellt är det ju ingen fråga så vi får se vad som händer!