Det Àr alltid nÄgon av gammelförÀldrarnas "gamla klocka"..., lÄt de fan vila i fridMycket godis i denna annons
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr alltid nÄgon av gammelförÀldrarnas "gamla klocka"..., lÄt de fan vila i fridMycket godis i denna annons
Fint det Àr vad man kan göra för att stÀvja det. Men jag fattar inte... 29 bud och uppe i 5100:-
Samma hÀr, blockad vid kontakt. SÀljaren vet att han Àr en bedragare. Men nÄgon verkar ju tro att den Àr Àkta. €6 bud och över 8k nu. Postade en trÄd om annonsen hÀr. Lite ovan vid hur forumet fungerar...Precis!
Jag brukar alltid poĂ€ngtera det uppenbara för dessa âsĂ€ljareâ.. i det hĂ€r fallet blev jag blockad av individen. Men det Ă€r anmĂ€lt iaf
Jag anmÀlde den jag med. Sen Àr det alltid obegripligt hur folk kan buda pÄ sÄnt elÀnde?Samma hÀr, blockad vid kontakt. SÀljaren vet att han Àr en bedragare. Men nÄgon verkar ju tro att den Àr Àkta. €6 bud och över 8k nu. Postade en trÄd om annonsen hÀr. Lite ovan vid hur forumet fungerar...
Omega Planet Ocean SKYFALL pÄ tradera - Fake - Varning
En PO SKYFALL special edition finns just nu till salu pÄ tradera. Det Àr dock en dÄlig kopia. Varning. Tell-tell signs Fel referensnummer - det finns en bild pÄ ett "cert" i annonsen som anger ref nr 232.30.42.21.01.001. Det korrekta för modellen Àr 232.30.42.21.01.004 Nitat ej skruvat band...klocksnack.se
Det Àr vÀl knappast obegripligt,snarare ett enkelt sÀtt fÄ nÄgon okunnig med i matchen.Jag anmÀlde den jag med. Sen Àr det alltid obegripligt hur folk kan buda pÄ sÄnt elÀnde?
Heder Ät din tanke att varna men rÀcker fint att posta hÀr samt att jag vill tro att absolut INGEN pÄ KS skulle ta den för Àkta/reko och lÀgga ett bud. Bara att anmÀla till Tradera sÄ att det görs nÄgot innan nÄgon oskyldig pyntar in vad det nu slutar pÄ. Ju fler som anmÀler samma desto bÀttre.Samma hÀr, blockad vid kontakt. SÀljaren vet att han Àr en bedragare. Men nÄgon verkar ju tro att den Àr Àkta. €6 bud och över 8k nu. Postade en trÄd om annonsen hÀr. Lite ovan vid hur forumet fungerar...
Omega Planet Ocean SKYFALL pÄ tradera - Fake - Varning
En PO SKYFALL special edition finns just nu till salu pÄ tradera. Det Àr dock en dÄlig kopia. Varning. Tell-tell signs Fel referensnummer - det finns en bild pÄ ett "cert" i annonsen som anger ref nr 232.30.42.21.01.001. Det korrekta för modellen Àr 232.30.42.21.01.004 Nitat ej skruvat band...klocksnack.se
Men nja, den Ă€r uppe i 8500 spĂ€nn just nu, som Ă€ndĂ„ Ă€r en skaplig summa för de flesta. Ăven helt utan klockintresse sĂ„ begriper man en googling bort att klockan Ă€r skit. Oerhört mĂ€rkligt enligt mig.Det Ă€r vĂ€l knappast obegripligt,snarare ett enkelt sĂ€tt fĂ„ nĂ„gon okunnig med i matchen.
Ha nÄgra av dina kompisar buda pÄ din pryl Àr ju ett gammalt romerskt hÀstandlartick att fÄ igÄng budgivning&prisspiral.
Alltid finns det nÄn som tror att det Àr billigt om andra budar som f-n
VidhĂ„ller fortfarande min förklaring.Men nja, den Ă€r uppe i 8500 spĂ€nn just nu, som Ă€ndĂ„ Ă€r en skaplig summa för de flesta. Ăven helt utan klockintresse sĂ„ begriper man en googling bort att klockan Ă€r skit. Oerhört mĂ€rkligt enligt mig.
Ok, men du menar att typ alla budgivare Àr polare, sen kanske det halkar in nÄn okunnig riktigt budgivare som förhoppningsvis köper skiten?VidhÄller fortfarande min förklaring.
Att det sedan inte alltid lyckas fÄ nÄgon utomstÄende med i budgivningen Àr ju nÄgot krummelur&lurifax mÄste rÀkna med.
Och som alltid
Det Àr vÀldigt svÄrt lura nÄgon som Àr pÄlÀst och kunnig.
Kunskap Àr lÀtt att bÀra med sig och ett gott skydd mot bÄde troll&oknytt.
Du har nog rÀtt faktiskt. SÀljarenDet Àr vÀl knappast obegripligt,snarare ett enkelt sÀtt fÄ nÄgon okunnig med i matchen.
Ha nÄgra av dina kompisar buda pÄ din pryl Àr ju ett gammalt romerskt hÀstandlartick att fÄ igÄng budgivning&prisspiral.
Alltid finns det nÄn som tror att det Àr billigt om andra budar som f-n
Snubben som sÀljer Àr reggad i sept 24, detta Àr den enda annonsen. Ser inte bra ut. NÄgot skumt Àr det. SÀrskilt nÀr sÀljaren anstrÀnger sig med cert och sÄdant som uppenbarligen Àr fake.Ok, men du menar att typ alla budgivare Àr polare, sen kanske det halkar in nÄn okunnig riktigt budgivare som förhoppningsvis köper skiten?
Klocka strax norr om 10 papp.Vad Àr det du sÀljer och i vilken prisklass ?
Precis sÄ.Ok, men du menar att typ alla budgivare Àr polare, sen kanske det halkar in nÄn okunnig riktigt budgivare som förhoppningsvis köper skiten?
Jag skulle i vĂ„rt fall rama in det om det var i min Ă€go!Exklusivitetsintyg - fint ska det vaâ!
Jag Àr blockad sedan lÀnge via Traderas PM men nÀr den ligger ute dÄ och dÄ pÄ Blocket kan man ju alltid stÀlla frÄgan *om de har varit i London - dÀr det tydligen finns köpare som förstÄr sig pÄ klockor och har cash - nu Àr den vÀl snart inne pÄ Är 3. / PDen har nu blivit en permanent del av Tradera och troligen har sÀljaren gjort sig osams med alla som kan nÄgot om Railmaster i Sverige, eller kanske hela vÀrlden! Undrar vad dödsboet tycker om att den aldrig blir sÄld! Jag stÀller lite frÄgor dÄ och dÄ som ren underhÄllning !
Omega Seamaster Railmaster CK2914-6 Lollipop armbandsur med OMEGA Extract o Box
Pris: 199200 kr. Typ: Köp nu Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Mekaniska klockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Bra vÀrdeutveckling sedan den sÄldes pÄ Snapphane Auktioner för 8300kr! Cool dykare, men men mÄste vÀl vara typ 15-20 gÄnger för dyr? Eller missar jag nÄgot vÀsentligt?
Passa pÄ nu, den Àr vÀrd 200tkr, men ligger ute för 79tkr - enkla pengar att göraJag Àr blockad sedan lÀnge via Traderas PM men nÀr den ligger ute dÄ och dÄ pÄ Blocket kan man ju alltid stÀlla frÄgan *om de har varit i London - dÀr det tydligen finns köpare som förstÄr sig pÄ klockor och har cash - nu Àr den vÀl snart inne pÄ Är 3. / P
Bra vÀrdeutveckling sedan den sÄldes pÄ Snapphane Auktioner för 8300kr! Cool dykare, men men mÄste vÀl vara typ 15-20 gÄnger för dyr? Eller missar jag nÄgot vÀsentligt?
Armbandsur/dykarur, Nitella All resist | Auktion
automatiskt urverkfungerar, saknar kronaD 37www.snapphaneauktioner.se
Bara att slÄ till!Passa pÄ nu, den Àr vÀrd 200tkr, men ligger ute för 79tkr - enkla pengar att göra
Armbandsur/dykarur, Nitella All resist | Auktion
automatiskt urverkfungerar, saknar kronaD 37www.snapphaneauktioner.se
Tolkar det som att service var 2020 och nu har den precis kommit tillbaka frÄn en reparation.
Precis kommit hem fÄr service 2020?
Tolkar det som att en helservice gjordes 2020 och nÄgon mindre reparation gjordes mer nyligen, och att det dÄ samtidigt gjordes bedömningen att ingen ny service behövdes.
InstÀmmer kÀnns smÄtt motsÀgelsefullt. Finns ju olika alternativ hÀr
Ja nÄt sÄnt borde det vara. Olyckligt formulerat.Tolkar det som att en helservice gjordes 2020 och nÄgon mindre reparation gjordes mer nyligen, och att det dÄ samtidigt gjordes bedömningen att ingen ny service behövdes.
Mint condition.
Ja nÄt sÄnt borde det vara. Olyckligt formulerat.