• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Aha, läste nog för fort. Trodde den bli bortplockad en ggn, men sen blivt upplagd igen. Men hur som så brukar ändå Tradera vara snabba att ta bort annonser som blir anmälda är min upplevelse, så onekligen dåligt och märkligt att den här inte tagits bort än. Men hoppas den försvinner inom kort då.
Den är borta nu. :)

Screenshot_20241101-220729_Chrome.jpg

Screenshot_20241101-220752_Chrome.jpg

🤯

Admin får ta bort om detta ev. inte hör hemma här.

Av en händelse fick jag syn på den här annonsen och blev förvånad över vad den budats upp till. Vad är det som jag missat gällande gamla kompaktkameror?

1000008645.jpg

Av en händelse fick jag syn på den här annonsen och blev förvånad över vad den budats upp till. Vad är det som jag missat gällande gamla kompaktkameror?

1000008645.jpg
De ska tydligen vara vansinnigt inne igen.

1000008645.jpg
Om jag minns rätt var det Kendall Kardashian som startade trenden med gamla analoga pocketkameror för några år sedan. Hon la upp några bilder på sin Contax T2 och idag kostar ett fint exemplar runt 17k. Sedan dess har hypen varit total och spillt över på flera modeller. T2 är en bra kompaktkamera, perfekt reskamrat på sin tid, men den är givetvis ordentligt överprisad idag.

1000013177.jpg

Rimlig nivå på fb marketplace, anmälde:
IMG_5086.png

Fick svar (”överklagade” beslutet en gång också).
IMG_5087.jpeg

Vet inte vad som är värst, att kopior flödar fritt eller att någon stackare dessutom betalar 10.000kr för den.

Otroligt låg nivå 😔
(Samma säljare har en destro-sub ute för 20k)

Tillbaka
Topp