Av ren nyfikenhet: hur gick det?Haha om någon vinner den under reservationspris blir det en lång diskussion
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Av ren nyfikenhet: hur gick det?Haha om någon vinner den under reservationspris blir det en lång diskussion
10 under annonsen här om jag minns rätt.Av ren nyfikenhet: hur gick det?
48500 - betalas i Euro - Luxemburg10 under annonsen här om jag minns rätt.
Inte total katastrof då iaf iaf48500 - betalas i Euro - Luxemburg
Jag vet inget om Ditur men det verkar oseriöst. Om man går in på deras sida så får man inte någon riktig kläm på vad det är man faktiskt köper om man skulle slå till.Avdelning Tokiga Annonser så kör företaget Ditur en massiv julkampanj just nu med denna bild där de skrivit ROLEX över en skräpmodell som är nån slags homage. Det hela är mycket märkligt...
Avdelning Tokiga Annonser så kör företaget Ditur en massiv julkampanj just nu med denna bild där de skrivit ROLEX över en skräpmodell som är nån slags homage. Det hela är mycket märkligt...
Ser ut att vara en bok.Jag vet inget om Ditur men det verkar oseriöst. Om man går in på deras sida så får man inte någon riktig kläm på vad det är man faktiskt köper om man skulle slå till.
Aha.Ser ut att vara en bok.
Finns även här exempelvis https://fredmans.com/sv/klockbocker/rolex-philosophy-bok
Japp, stämmer. Olyckligt omslag (design/font) kan tycka. Men det verkar då vara i sin ordning!Ser ut att vara en bok.
Finns även här exempelvis https://fredmans.com/sv/klockbocker/rolex-philosophy-bok
Lite kul ändå om man missar detta vid beställning och istället för en homage får hem en bok om the real deal.Avdelning Tokiga Annonser så kör företaget Ditur en massiv julkampanj just nu med denna bild där de skrivit ROLEX över en skräpmodell som är nån slags homage. Det hela är mycket märkligt...
Haha, ja det finns ju några homage-entusiaster här som säkert inte skulle uppskatta detLite kul ändå om man missar detta vid beställning och istället för en homage får hem en bok om the real deal.
Nån stackare kanske han lyckas lura..Kollade på Casio klockor på nätet. Har jag missat något, eller är det något slags white week efter black week?
Ovan inlägg av @mouqvist, kanske?https://www.tradera.com/item/342155/646375507/super-fin-vintage-ur-casio
Är det något jag har missat?
Ångest när man googlar nypriset senVad har hänt här ?
Hahaha. Var så klart tvungen. Surt!Ångest när man googlar nypriset sen
Saknas det en nolla på den här prissättningen eller?
Trollar du?Saknas det en nolla på den här prissättningen eller?
Klockan är ultra-fejkSaknas det en nolla på den här prissättningen eller?
Underbart! Släkten är värst!Schysst mot systersonen
Ja den försvann snabbtTrollar du?