• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Avdelning Tokiga Annonser så kör företaget Ditur en massiv julkampanj just nu med denna bild där de skrivit ROLEX över en skräpmodell som är nån slags homage. Det hela är mycket märkligt... 🤔

Bilagor

• IMG_20241216_204519.jpg
    IMG_20241216_204519.jpg
    191.1 KB · Visningar: 10
Avdelning Tokiga Annonser så kör företaget Ditur en massiv julkampanj just nu med denna bild där de skrivit ROLEX över en skräpmodell som är nån slags homage. Det hela är mycket märkligt... 🤔
Jag vet inget om Ditur men det verkar oseriöst. Om man går in på deras sida så får man inte någon riktig kläm på vad det är man faktiskt köper om man skulle slå till.

Jag vet inget om Ditur men det verkar oseriöst. Om man går in på deras sida så får man inte någon riktig kläm på vad det är man faktiskt köper om man skulle slå till.
Ser ut att vara en bok.
Finns även här exempelvis https://fredmans.com/sv/klockbocker/rolex-philosophy-bok

1000019799.png
1000019800.png

Jag har köpt några klockor av Ditur. Inga konstigheter, gav ett seriöst intryck. Bland annat AD för Certina och Hamilton. Fysisk butik på Emporia i Malmö.

Lite kul ändå om man missar detta vid beställning och istället för en homage får hem en bok om the real deal. :)

Tillbaka
Topp