Denna ute igen, ful fisk som fortsätter försöka kränga den :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast det är ett bra pris nu, den är sänkt till 3,5k!Passa på!
Isad Presidentlänk för bara 7k!
Fast det verkar vara nån variant på presidentlänken som tydligen är i stål. Jaja - diamanterna är säkert värda en massa iaf! Kanske man skulle be Marcel’s komma med en bättre beskrivning på skick och värde?
Rolex klocka armband säljes i Stockholms stad | Blocket
7009 kr - Övrigt - Skärholmen, Bredäng - Rolex klocka armband. 20MM . Bearbetade och satte tanzaniska diamanterwww.blocket.se
Det gnuggas på, i sedvanlig god ton:55+slag på auktionsverket. Lite risigare boett, men mycket roligare tavla.
Så 60-ish känns väl hyfsat rimligt att få ut.
Om fidde läser här så skulle det vara intressant -och jag menar det utan att dryga mig- att få veta hur ett högre pris ska motiveras, med tanke på tavlans skick.
Visst, box i all ära, men så himskans mycket premium bör det ju inte vara. Finns trots allt en del lösa boxar att köpa till, om man älskar lådor mer än klockor.
Är det något knasigt med den? Förutom säljarens udda svenska då.Spännande Tudor
…faaast om 59999 också är ett reservationspris så tror jag det är helt ok.Det gnuggas på, i sedvanlig god ton:
Omega Seamaster Railmaster CK2914-6 Lollipop Extract o Box år 1959
Utropspris: 59999 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-01-15 22:45:05. Köp & sälj begagnade & oanvända Mekaniska klockor på Tradera.www.tradera.com
Alla knappar vidare för helvete.
Jag har sett det här förfarandet tidigare. Är det att man fått kontakt på typ Facebook och tänker att Tradera/Blocket är en tryggare plattform att genomföra transaktionen på, eller vad är det som sker?Kontaktannons och klockförsäljning.
Seiko SQ100 Herrarmbandsur a***johansson*** link***** hör av dig.
Utropspris: 1500 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2024-12-30 18:14:20. Köp & sälj begagnade & oanvända Quartzklockor på Tradera.www.tradera.com
Högst oklart. Kontakt via andra plattformar borde ju gå att lösa på vettigare sett. En tanke som slog mig var om det budats tidigare i annan annons som inte blev slutförd och man försöker nå tidigare budgivar,e har för mig att man inte kan skicka meddelanden via Tradera till folk som inte finns med en en aktiv budgivning man har?Jag har sett det här förfarandet tidigare. Är det att man fått kontakt på typ Facebook och tänker att Tradera/Blocket är en tryggare plattform att genomföra transaktionen på, eller vad är det som sker?