Spelar du PK eller är du på riktigt en otrevlig rabiat fradgande feminist? Osäker om något av det passar särskilt bra på detta forum...
Mace = tårgas, är det vad du sprutar (i realiteten och i skriftform på forum) i ögonen på folk bara baserat på dina egna ihopkokade fantasier? Nu är det inte OK att ösa ut ditt hat och din besvikelse på mig. Om någon bör bli bannad från detta forum är det DU som väljer att uttrycka dig så illa och otrevligt.
Mina åsikter står kvar, du får gärna debattera kring dessa utan att vara otrevlig, lista:
1) En kille som "taggad" åker till en misstänkt yrkeskriminell kvinnas hem och ringer på tar en viss risk att åka dit för något han i princip inte gjort. Detta bör "köparen" vara medveten om, själv hade jag inte satt mig i en sådan situation. Googla gärna motanmälan, detta är satt i system av kriminella.
2) En tingsrätt kan vara vinklad på ett sådant sätt att 1) ökar starkt i sannolikhet. Vad är det konstiga i det? Varför annars tror du att det är sådant tjafs så om SD 13% i rättssverige?
http://www.dagensjuridik.se/2014/09/jag-fasar-de-namndeman-som-ett
Notera att jag här inte uttrycker någon åsikt kring partiers vara eller inte i domstolarna. Jag konstaterar bara att det finns åsikter kring att en domstols sammansättning kan påverka utgången.
3) Att en kvinna säljer en uttalat manlig klocka ser jag som ett varningstecken. Det gör att proveniensen, klockans bakgrund, lite osäkrare. Precis som en man hade sålt en uttalat kvinnlig klocka. För att undvika att bli blåst i affärer måste man gå på magkänsla, känns det här rätt? Är detta troligt?
Användarna på denna site har köpt och sålt en massa klockor. Jag upprepar gärna min fråga, med ett litet förtydligande i fetstil,
Hur många här har köpt en dyrare sportklocka för män (41 mm diameter eller större) av en kvinna och klockan varit äkta?
Just nu är ställningen:
äkta oäkta 0-1
Nej du Mace="Tårgasen", ditt tråkiga sätt hoppas jag slippa i fortsättningen. Ofta haglar de grundlösa beskyllningarna när man inte har några ordentliga argument, eller?