Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man skulle haft 10k över idag
Inte du eller? Räknar med BB besök vilken dag som helst så håller hårt i slantarna just nu[emoji1]Nå
Någon hade visst det!
Jävlar. Tack! Mycket cred att du lyckades hitta den
Inte du eller? Räknar med BB besök vilken dag som helst så håller hårt i slantarna just nu[emoji1]
Inte du eller? Räknar med BB besök vilken dag som helst så håller hårt i slantarna just nu[emoji1]
Satsade på något annat... [emoji12]Utgår från att du syftar på en Black Bay
Fick svar från Toulouse nysshttp://m.blocket.se/kronoberg/Gmt_58169495.htm?ca=11&w=3
Fake/lurendrejeri eller bara bortkopplad säljare?
Fick svar från Toulouse nyss
Är bara att anmäla annonserna.Jag med:
Jag fick exakt samma svar på en annan klocka tidigare. Det är uppenbart att hen blåser folk... Kan man anmäla sådant här?
Jag med:
Jag fick exakt samma svar på en annan klocka tidigare. Det är uppenbart att hen blåser folk... Kan man anmäla sådant här?
Här är alltså från en annan klocka för någon månad sedan...
Hur många blir blåsta på blocket? Man skulle använda sig av en förmedlare vid högre belopp.
Oj! Många, och med mörkertalet ännu fler.Hur många blir blåsta på blocket? Man skulle använda sig av en förmedlare vid högre belopp.
Yupp, dessutom bilder på olika klockor.... Ovanligt att referera till en klocka med numret på dess urverk....
Hur många blir blåsta på blocket? Man skulle använda sig av en förmedlare vid högre belopp.
Något fel på den?
Något fel på den?
Kolla modellnamnet i annonsrubriken och texten..