ranepaj
Basic
Något fel på den?
Måste vara nån specialsub, har aldrig sett en Sub GMT förut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Något fel på den?
Måste vara nån specialsub, har aldrig sett en Sub GMT förut?
116710 är ingen sub, men det visste du nog. Vet inte om det var så unikt eller tokigt för att förekomma i tråden.
Spännande Sub på nåt klockforum...
Vet inte om den varit uppe men vad tror vi om denna? Dålig koll på pris men snabb koll på chrono24 säger att detta pris är lågt?
http://www.blocket.se/blekinge/Rolex_Cosmograph_Daytona_116523_58222613.htm?ca=11&w=3
Såg också den, antingen någon som inte har koll på priser eller så är det en scam. Någon som kör f2f deal hos ad och kollar äkthet osv får en bra deal.. masterkiller kanske är sugen på en TT daytona
Priset är sjukt lågt, och det är googletranslate varning över texten så jag skulle vara försiktigt....
Måste kännas jobbig att sälja en så vacker klocka....http://www.blocket.se/stockholm/Absolut_den_snyggaste_Breitlingen_57999169.htm?ca=11&w=3
Roligaste på väldigt länge.... fick mig ett gott skratt
Måste kännas jobbig att sälja en så vacker klocka....
http://www.blocket.se/stockholm/Absolut_den_snyggaste_Breitlingen_57999169.htm?ca=11&w=3
Roligaste på väldigt länge.... fick mig ett gott skratt
Man får med en göttig kepa i köpet, bara att smälla till och handla direkt.
Vet inte om den varit uppe men vad tror vi om denna? Dålig koll på pris men snabb koll på chrono24 säger att detta pris är lågt?
http://www.blocket.se/blekinge/Rolex_Cosmograph_Daytona_116523_58222613.htm?ca=11&w=3
Sjukt rolig, redan död länk. Printscreen ffs, liten vits att dela roligheter annars
För mycket som är suspekt med den annonsen för att jag skulle vilja ha något med säljaren att göra. Priset är för lågt, annonstexten är som någon annan skrev troligen ggoogletranslate. Helt ny från 2008 och "aldrig varit slitna" låter inte helt seriöst formulerat.
Skit, my bad, cultshit kan intyga roligheten
Hon var inte särskilt pigg på att tala om vad det var för referens:
..och så är det bara att följa upp med ett klassiskt mail om att tänka sig, du som har din bästa kompis boende i Sundsvall. Han kan möta upp säljaren f2f och köpa klockan. Gissa om du kommer att få svar...
99.9% säker på att det inte kommer att komma något svar. Och kommer det ett svar så finns inte klockan i Sundsvall. Finns hos en moster i Skåne eller något liknande......Har redan skrivit att jag jobbar som resande och passerar Sundsvall imorgon, och vill göra affär då.. Haha
Ska bli kul att se svaret om det nu kommer något svar.
99.9% säker på att det inte kommer att komma något svar. Och kommer det ett svar så finns inte klockan i Sundsvall. Finns hos en moster i Skåne eller något liknande......
Har redan skrivit att jag jobbar som resande och passerar Sundsvall imorgon, och vill göra affär då.. Haha
Ska bli kul att se svaret om det nu kommer något svar.
Klart att det inte är omöjligt att hon är seriös, även om jag tvivlar. I så fall är det ett riktigt bra köp men skulle aldrig ha med den att göra om inte en Rolex AD kan verifiera att det inte är något konstigt med den.
Ska bli roligt att se om du får något svar.
Klart att det inte är omöjligt att hon är seriös, även om jag tvivlar. I så fall är det ett riktigt bra köp men skulle aldrig ha med den att göra om inte en Rolex AD kan verifiera att det inte är något konstigt med den.
Ska bli roligt att se om du får något svar.
Nytt svar!!
Tomorrow is not possible. What other day are you available?
Regards,
Terese
Jag fortsätter svara....