• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

th0m

Cartier
2-Faktor
Screenshot_20220716-215151.png
Alltså, det är ju ganska mycket pengar för en gammal Blue Ribbon, men såld helrenoverad av välrenommerad verkstad med två års garanti så tycker jag det känns fullt rimligt.
 

Klockjägaren

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Tvekade mellan att göra ett inlägg här och i auktionstipstråden! Riktigt fina Enikar och Marwil. Det jag mest undrar över är om den döda fisken i bakgrunden ingår😀 Lite högt utgångspris, annars hade jag inte tvekat att åka med 😇
F212B0CD-25A5-4F26-9373-32275D44475D.jpeg
59EB0BDE-1B70-4B5A-934A-5DDBB81FFA3D.jpeg
 

pemlock

Panerai
2-Faktor
Kanske inte vad man normalt förväntar sig i kategorin "Klockor" på Tradera. :)
Screenshot 2022-07-25 at 08.46.03.png

... fast å andra sidan, vilken kategori hör de annars till? 🤔
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Dom som "kan klockor" vet nog tyvärr också vad den bör kosta😆
Lite stöddigt statement att börja annonsen med ”dom som kan klockor” kan tyckas 😆

Ja det är så märkligt. Om vi ska vara petiga är det ju inte ens en skyfall iom fel size så uppenbarligen kan inte säljaren heller klockor.

Eller så är det precis så han menar ”jag har ingen aning men de som kan klockor kanske vet” 😬
 

Mr.Eriksson

Cartier
2-Faktor
Ibland börjar jag fundera över prissättningen hos vissa av forumets ”professionella dealers” där mångt och mycket börjar likna just blocket. Tex på detta en Tudor BB GMT från 2018 som ligger för 6,5tkr över list 🤔 en klocka som finns på hyllan hos typ alla AD.
 
Senast ändrad:
Topp