• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

20k över list för en dam dj? Känns lite galet
IMG_6448.jpeg

IMG_0248.png

Säljaren har lagt ut bild på en SBXC047 i stål men skriver att det är en SSH003J1 i titan. Jag kontaktade honom och upplyste om att bilderna inte hör till texten eller tvärt om, blev då rekommenderad om att googla den angivna referensen SSH003J1 (vilken tillhör en svart titanmodell med GMT-ring). 🫣
*nu är den ändrad till korrekt ref och material 👍🏿

Senast ändrad:
Då har vi ännu en annons på replika klockor på Blocket denna gången med riktigt dåliga kopior.

EDIT: Anmälde annonsen igår och nu fick jag information om att den är den borta. Bra jobbat Blocket.

Screenshot 2025-04-28 at 08.09.07.png

Screenshot 2025-04-28 at 08.09.28.png

Senast ändrad:
Då har vi ännu en annons på replika klockor på Blocket denna gången med riktigt dåliga kopior.

EDIT: Anmälde annonsen igår och nu fick jag information om att den är den borta. Bra jobbat Blocket.

Säker på att dom är fake? 😂

Ser ut att vara gjord av plast....

IMG_1924.png
IMG_1923.png
Fungerar som den skall...jo
Jiiiises! Vet inte hur man ska reagera här 😐😁😑🙂↔️🥴 ..kan inte någon gräva djupare i denna säljare och objekt 🫠
Hehe exakt så! Jag tänkte först kommentera att det är intressant att den fungerar som den skall med bara en visare men det finns liksom ingen ända på allt som är sjukt här 🙈

Tillbaka
Topp