Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
20k över list för en dam dj? Känns lite galet
![]()
Skick: 8/10 - inga emotionella ärr eller förtryckta känslor.![]()
Ingen annons direkt men väldigt ”kreativt” sätt att beskriva en klocka haha.
Säker på att dom är fake?Då har vi ännu en annons på replika klockor på Blocket denna gången med riktigt dåliga kopior.
![]()
breitling klocka säljes i Malmö stad | Blocket
1100 kr - Klockor - Centralt Söder - Helt nya klockor. Har två olika sorter, det är en väldigt exotisk klocka och väldigt svårt o få tag på. Det är den bäst...www.blocket.se
EDIT: Anmälde annonsen igår och nu fick jag information om att den är den borta. Bra jobbat Blocket.
![]()
![]()
Jag har nog inte varit så säker på något i hela mitt liv.Säker på att dom är fake?![]()
Ser ut att vara gjord av plast....Då har vi ännu en annons på replika klockor på Blocket denna gången med riktigt dåliga kopior.
![]()
breitling klocka säljes i Malmö stad | Blocket
1100 kr - Klockor - Centralt Söder - Helt nya klockor. Har två olika sorter, det är en väldigt exotisk klocka och väldigt svårt o få tag på. Det är den bäst...www.blocket.se
EDIT: Anmälde annonsen igår och nu fick jag information om att den är den borta. Bra jobbat Blocket.
![]()
![]()
![]()
Rolex Submariner Date Black/Gold Stainless Steel, Oysterband säljes i Skövde | Blocket
60000 kr - Klockor - Skövde - Nu startar vi igång veckan med ett spännande fynd. Varan säljs till högsta bud Ett av världens mest ikoniska dykarklockor, kä...www.blocket.se
![]()
![]()
Jiiiises! Vet inte hur man ska reagera här![]()
Rolex Submariner Date Black/Gold Stainless Steel, Oysterband säljes i Skövde | Blocket
60000 kr - Klockor - Skövde - Nu startar vi igång veckan med ett spännande fynd. Varan säljs till högsta bud Ett av världens mest ikoniska dykarklockor, kä...www.blocket.se
![]()
![]()
Fungerar som den skall...jo![]()
![]()
![]()
Hehe exakt så! Jag tänkte först kommentera att det är intressant att den fungerar som den skall med bara en visare men det finns liksom ingen ända på allt som är sjukt härJiiiises! Vet inte hur man ska reagera här
..kan inte någon gräva djupare i denna säljare och objekt
![]()
Han säger sig ha köpt den på loppis i tron om att han gjort ett rejält fyndJiiiises! Vet inte hur man ska reagera här
..kan inte någon gräva djupare i denna säljare och objekt
![]()
Måste varit en loppis utomlands. Alla i Sverige, till och med i Marks kommun, känner igen Rolex.Han säger sig ha köpt den på loppis i tron om att han gjort ett rejält fynd![]()
Jo men tror du den är äkta?Måste varit en loppis utomlands. Alla i Sverige, till och med i Marks kommun, känner igen Rolex.
Nej, inte alls under dessa omständigheter.Jo men tror du den är äkta?
Den där knappen kämpar för sitt liv.
![]()
Kanske är @Harman Kardon som till slut vill ha avkastning.Ett klipp.
![]()
Seiko SKX007 automatisk säljes i Höganäs | Blocket
7000 kr - Klockor - Höganäs - En superfin SKX007, 42 mm inklusive originalgummiband, låda och manual. Obs ena sidan på lådan sönder. Ingår gör också en milt...www.blocket.se
Dessutom att säljaren "är osäker på om de vill släppa den": Lägg inte ut den på Blocket då!Fungerar som den skall...jo
Hehe exakt så! Jag tänkte först kommentera att det är intressant att den fungerar som den skall med bara en visare men det finns liksom ingen ända på allt som är sjukt här![]()
Ser ut som att säljaren redan släppt den ett par gånger av glaset att döma.Dessutom att säljaren "är osäker på om de vill släppa den": Lägg inte ut den på Blocket då!
Helt sjukt att fejka Seiko 5 ju!Vilket spån, lagt upp ett gäng skamlösa kopior.
![]()
![]()
![]()