Haha, jo. Rätt märkligt, men tyvärr finns det nog kopior av nästan allt.Helt sjukt att fejka Seiko 5 ju!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, jo. Rätt märkligt, men tyvärr finns det nog kopior av nästan allt.Helt sjukt att fejka Seiko 5 ju!
Har jag missat något?
![]()
Bjud 10k och se vad som händerHar jag missat något?
![]()
Den där var ju dock betydligt ballare
Absolut, och betydligt dyrare hehe.Den där var ju dock betydligt ballare
Tror inte att det är samma klocka på första bildenPå första bilden står det 60 (antar jag) under "seamaster", men på resterande bilder saknas texten. Något fishy?
![]()
Omega, Seamaster 120, big crown, diver, dykare
Utropspris: 1 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-05-27 21:55:29. Köp & sälj begagnade & oanvända Automatiska klockor på Tradera.www.tradera.com
Någon som använt influencers profilbildsfilter?!![]()
Wtf… Det ser ju ut som något AI försökt förverkliga?
Haha! Fair enough. Där har vi det!Någon som använt influencers profilbildsfilter?!![]()
Brukar ibland bli dåligt komprimerat av telefonen när du laddar upp![]()
Mjojo, men det där har ju nånstans slutat vara en dåligt komprimerad bild och blivit något slags konstverk.Brukar ibland bli dåligt komprimerat av telefonen när du laddar upp
![]()
Finns ju dock ett 60 under Seamaster på första bilden som inte finns med på övriga. Så tror att det handlar om mer än zoom…Så blir det om man zoomar med Iphones värdelösa macro-lens.
Så blir det om man zoomar med Iphones värdelösa macro-lens.
Wtf?Inte klockrelaterat, men man undrar hur svårt det ska vara egentligen?![]()
Nu dumkör jag som fan - och kommer längre och längre ifrån trådens syfte.
Men nej, det blir det ju inte?
![]()
![]()
Och detta med verkligen horribelt dålig ljusförutsättning - vilket det ju inte ser ut att vara på Seamastern ovan.
Notera att jag inte säger att detta är svinbra bilder. Men det är ju liksom hur mycket skillnad som helst mot Tradera-annonsen.
sommarklocka!Rätt go denna 1.4m för en YachtMaster.
![]()
![]()
Rolex Yacht-Master 40 Vitguld -Cotton Candy-126679SABR-2022 säljes i Göteborgs stad | Blocket
1400000 kr - Klockor - Innerstaden - Säljer nu 1st Original Rolex Yacht-Master 40 OysterFlex " Cotton Candy" i vitt guld med ädelstenar. Referensnummer: 126...www.blocket.se
Som är värd 200k så fort du köper den.sommarklocka!
Nja de ligger väl ute för mellan 1,4 - 2 MSEK på Chrono24....oklart bara hur många potentiella köpare det finns och hur lång tid den tar att sälja... Tycker faktiskt att den är ganska cool på något konstigt sätt.Som är värd 200k så fort du köper den.![]()
Jag är beredd att hålla med! Tycker den är jävligt snygg faktiskt. Lite väl dyr absolutNja de ligger väl ute för mellan 1,4 - 2 MSEK på Chrono24....oklart bara hur många potentiella köpare det finns och hur lång tid den tar att sälja... Tycker faktiskt att den är ganska cool på något konstigt sätt.
Det var dåligt med strössel på den...Rätt go denna 1.4m för en YachtMaster.
![]()
![]()
Rolex Yacht-Master 40 Vitguld -Cotton Candy-126679SABR-2022 säljes i Göteborgs stad | Blocket
1400000 kr - Klockor - Innerstaden - Säljer nu 1st Original Rolex Yacht-Master 40 OysterFlex " Cotton Candy" i vitt guld med ädelstenar. Referensnummer: 126...www.blocket.se
Jag har sällan sett något annat än möjligtvis Daytona med baguetter gå för listpris eller mer när det kommer till diamanter. Skulle vara intressant att se hur många av dessa som faktiskt sålts till en riktig köpare och inte gråhandlare.Nja de ligger väl ute för mellan 1,4 - 2 MSEK på Chrono24....oklart bara hur många potentiella köpare det finns och hur lång tid den tar att sälja... Tycker faktiskt att den är ganska cool på något konstigt sätt.
Det var dåligt med strössel på den...
![]()