RIP MargueriteTycker h moser & cie gjort rolig "reklam/filmer" som har både självdistans och slänger en väl vald känga till andra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
RIP MargueriteTycker h moser & cie gjort rolig "reklam/filmer" som har både självdistans och slänger en väl vald känga till andra.
Jan Emanuel aka ”högersossen”
Är det ok att som nyrik tjacka en PP? Vad tycker ni? Vad gör Jan Emanuel med varumärket?![]()
Absolut inte. Men är inte helt seriös heller. Men det är uppenbart att PP reklamen refererar till ”gamla pengar”.Va? Du trollar eller?
Nya pengar vill ju vara gamla pengar så det är ju därför man lockar med attribut som ”gamla” pengar.Absolut inte. Men är inte helt seriös heller. Men det är uppenbart att PP reklamen refererar till ”gamla pengar”.
Yup. Och jag tycker det är lite skojigt. Undrar om JE gick på det?Nya pengar vill ju vara gamla pengar så det är ju därför man lockar med attribut som ”gamla” pengar.
Det är väl inget att gå på. De gör ju bland de trevligare klockorna bland samtliga tillverkare.Yup. Och jag tycker det är lite skojigt. Undrar om JE gick på det?
Hm. Är Omega verkligen Schumachers val?Michael Schumachers samarbete med Omega i början av millenniet banade vägen för ett antal Speedmasters med racing dial![]()
Hm. Är Omega verkligen Schumachers val?
Vad säger det om samarbetet med AP?
![]()
![]()
Reklamen från PP var extremt skitnödig.Den här tycker jag faller in under epitetet "skitnödig". Hade man inte känt till aston martin hade man ju inte ens vetat vad de försökte sälja...
Nä, tacka vet jag dessa: (från senaste numret/n av Monocle)![]()
även om denna kvalar in under skitnödig:![]()
![]()
Denna gillar jag skarpt, även om den också känns som att den tar sig själv på lite för stort allvar.
![]()