• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bra resp skitnödig klockreklam

D7C8187C-5F7C-45B0-A674-2F5DE884CCCD.jpeg
C682F10B-0355-4E3D-A015-FC3F9CED5445.jpeg
Är det ok att som nyrik tjacka en PP? Vad tycker ni? Vad gör Jan Emanuel med varumärket?
Jan Emanuel aka ”högersossen” :D
 
Brittiska Nite hade i början av 2000-talet MilSpec/hade Nato-nummer, var bl.a. leverantörer till S.A.S.
Denna typ av "reklam" säljer sig själv ...
sas.jpg
 
Bra reklam: H moser & cie
Pissig reklam: Alla andra(!) sen Rolex old school.

Ärligt talat finns väldigt få branscher med så lökig kommunikation. De flesta signar nån ”ambassadör” som i de flesta fall är helt värdelös och gör i övrigt otroligt tråkig marknadsföring.
 
Den här tycker jag faller in under epitetet "skitnödig". Hade man inte känt till aston martin hade man ju inte ens vetat vad de försökte sälja...
Nä, tacka vet jag dessa: (från senaste numret/n av Monocle)
20181222_100230.jpg
20181222_100155.jpg
20181222_100132.jpg
även om denna kvalar in under skitnödig:
20181222_100411.jpg

Denna gillar jag skarpt, även om den också känns som att den tar sig själv på lite för stort allvar.
20181222_100720.jpg
Reklamen från PP var extremt skitnödig.
 
Tillbaka
Topp