Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ytterligare en fin seiko?!Liveuppdatering:
Jag har återigen gjort något dumt.....jag kommer säkerligen behöva forumets expertis och hjälp inom kort!
3:e bankkortet på en månad har förlorats och pengar har spenderats....
Kommer en del 6 under morgondagen, troligtvis!
Vad är det som har köpts?!
![]()
Sarb021 ?Liveuppdatering:
Jag har återigen gjort något dumt.....jag kommer säkerligen behöva forumets expertis och hjälp inom kort!
3:e bankkortet på en månad har förlorats och pengar har spenderats....
Kommer en del 6 under morgondagen, troligtvis!
Vad är det som har köpts?!
![]()
Sarb021 ?
Du hade ju redan 045 så med tanke på det mörka tror jag det är den brunröda. vet ej refEn mycket kvalificerad gissning men inte riktigt rätt....![]()
Coolt isf!Du hade ju redan 045 så med tanke på det mörka tror jag det är den brunröda. vet ej ref
Jag med, men så går det till i Gbg nuförtiden. Fråga @ChrisseMen fy vilken hemsk berättelseDet är ju helt sjukt att det ska kunna hända att man blir helt oprovocerat misshandel (har även jag varit med om det) och dessutom att ingen har civilkurage att åtminstone tillkalla vakter och peka ut gärningsmannen? Bedrövligt.
Hoppas resan till staterna gick/går bra och en snabb läkeprocess av käken!
Men fy vilken hemsk berättelseDet är ju helt sjukt att det ska kunna hända att man blir helt oprovocerat misshandel (har även jag varit med om det) och dessutom att ingen har civilkurage att åtminstone tillkalla vakter och peka ut gärningsmannen? Bedrövligt.
Hoppas resan till staterna gick/går bra och en snabb läkeprocess av käken!
Jag med, men så går det till i Gbg nuförtiden. Fråga @Chrisse
Måste bara säga att jag hittade tråden precis och läst alla delar och oj vad de är intressanta! Fortsätt!!![]()
Vilken kung Greg!
Men för faan pöjk! Håll reda på dina värdehandlingarLiveupdatering:
Nya klockan på väg hem från UK, min vana trogen så har ett vad jag tror lämpligt läder klickats hem ocksåMisstänker att detta kommer levereras till min hemort i nästa vecka.
Igår fick jag ett nytt infall, men då bankkortet som är knutet till mitt Ebaykonto är borta(återkommer till hur detta gick till....) blev det inget impulsköp......
Men nu när jag redan har fått dessa tankar så finns det nog ingen återvändo......En lämplig länk har redan hittats också....
Jag snubblade även in och har fastnat lite för en klocka som inte alls är det jag brukar gå igång på......en EcoDrive.....ska läsa lite om den och se om jag lyckas hålla mig borta
Kommer att skriva mer om detta i del 8......
Men för faan pöjk! Håll reda på dina värdehandlingar![]()
Haha, kul att det uppskattas!Det här var riktigt underhållande läsning!
Tänkte först "vilken tokstolle som köper typ samma klocka om och om.." men har insett att jag beundrar att du funnit det som funka för dig! Jag flippar fortfarande konstant i jakt på den insikt du uppnått![]()
Vart har du fått tag på fodralen för tre klockor i varje? Skulle jag också behöva när det ska ut och resas."Nu var det bara att ta sikte på lördagen och packa väskan....."
Del 7
Väskan packades och vilka klockor som skulle få följa med på resan valdes! Det fick följa med ett par brillor också
![]()
Vart har du fått tag på fodralen för tre klockor i varje? Skulle jag också behöva när det ska ut och resas.
Sköna stories btw, nu blir man ju resesugen...
Ok, vaket.Finns billigt på ebay. Dock så har jag monterat egna avskiljare så att kuddarna ligger still.
Har aldrig riktigt gillat alpinisten på länk, men det ser ju sjukt bra ut med Jubilee! Nu kliar det i fingrarna!Ännu ett klockrelaterat inköp är gjort, eller en förbeställning har gjorts....
Angus Jubilee från Strapcode, ska bli spännande att testa......
![]()
Har aldrig riktigt gillat alpinisten på länk, men det ser ju sjukt bra ut med Jubilee! Nu kliar det i fingrarna!