• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bruten käke, jakten efter en Seiko SARB...

Geparden

Audemars
Kommer en fortsättning när jag har ro till det:)

Fler klockor har handlats:rolleyes:

IMG_0076.JPG
Verkar som om du gillar modellen :)
Jagar du vidare på pricken över i:et månne?
 

Stryd

Cartier
Kom igen nu @Stryd !
Bärga en SARB026 nu så blir du herren på täppan for real!

ps. Hoppas du mår bra, man vet ju aldrig med dig..

Jag har lite grejer på g:)

Minilive rapport:
Angående mitt mående, är i Polen och jag hoppas jag tar mig hem.....

Flög ner efter jobbet igår och hade bokat chaufför som plockade upp mig på flygplatsen.

IMG_0257.JPG


Var framme ganska sent men tänkte att några bira kan väl vara trevligt innan sänggående...

Snackade lite med tjejen i receptionen och hon tipsade om några ställen. Väl framme på ett av ställena och ölsugen som jag var lades genast en beställning, insåg ganska omgående att här kommer jag inte långt med något plastkort.....
Kontanter krävdes, fick guidning till närmaste ATM.
Nästa problem, hur mycket är en Zloty!? Hade bilresan som referens, 80PLN, chansade och tog ut 400PLN. Detta borde jag kunna få några bira för:)
Väl tillbaka på baren så langades en 100ing fram och jag fick min bärs och en knippe växel........
Av mina 400 återstod detta:
IMG_0263.JPG


Detta kommer bli spännande var första tänken.....
Imorgon är det dags att medverka på ett bröllop, vet redan nu att historia kommer att skrivas...
Överlever jag så ska jag försöka mig på en vettig uppdatering i nästa vecka!
Skål från Krakow!
IMG_0293.JPG
 

Ur-snygg

Panerai
2-Faktor
Precis lagom prisbild! Roligast är alla små nedgrävda trästugor som säljer sprit längs vägarna med det passande namnet alko-hål (annan stavning dock). Bananas!
Glöm inte bort Zubr och att dricka lite bisongräs aka zubrowka. Tror att din skx gillar det.
Mycket nöje!
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Jag har lite grejer på g:)

Minilive rapport:
Angående mitt mående, är i Polen och jag hoppas jag tar mig hem.....

Flög ner efter jobbet igår och hade bokat chaufför som plockade upp mig på flygplatsen.

IMG_0257.JPG


Var framme ganska sent men tänkte att några bira kan väl vara trevligt innan sänggående...

Snackade lite med tjejen i receptionen och hon tipsade om några ställen. Väl framme på ett av ställena och ölsugen som jag var lades genast en beställning, insåg ganska omgående att här kommer jag inte långt med något plastkort.....
Kontanter krävdes, fick guidning till närmaste ATM.
Nästa problem, hur mycket är en Zloty!? Hade bilresan som referens, 80PLN, chansade och tog ut 400PLN. Detta borde jag kunna få några bira för:)
Väl tillbaka på baren så langades en 100ing fram och jag fick min bärs och en knippe växel........
Av mina 400 återstod detta:
IMG_0263.JPG


Detta kommer bli spännande var första tänken.....
Imorgon är det dags att medverka på ett bröllop, vet redan nu att historia kommer att skrivas...
Överlever jag så ska jag försöka mig på en vettig uppdatering i nästa vecka!
Skål från Krakow!
IMG_0293.JPG
Ska bli spännande att följa denna delen i kapitlet, have fun!
 
Senast ändrad:

Stryd

Cartier
Länge sedan uppdatering nu....
Men stökigt värre det senaste men kommer snart en mastig uppdatering.
Men lite som kommer:

Uppdatering från bröllopsfirandet, man dricker faktiskt nästan bara ren vodka, 83 flaskor på 80 gäster(15 av dessa barn). Hur fint firande som helst var det iaf:happyhappy:
FF99B3D8-A27C-4EB0-B130-95A8EDF08E36.jpeg

4BDA2678-2A66-4B20-848B-6B8C9F206880.jpeg


Fick faktiskt mersmak så har hunnit med en vända till i Krakow, kommer avhandla lite av detta. Men kommer utesluta det mesta. Vi var iaf 4 som åkte men bara 2 som kom med hem........

61518714-1A4A-4B2A-96D5-C4080F4E2AB8.jpeg

10EB31E1-03A8-412F-A19C-EE953B962877.jpeg

Har sålt mitt hus så nu har jag snart inget fast boende men jag har iaf beställt en ny M140i:)
A51C08F9-8C7C-428F-8AD2-41B84A064856.jpeg

Jag har ärvt 2 st klockor, och den ena är iväg på service sedan snart 2 månader. Han som servar den trillade dock ner för trappen:( men denna har jag iaf hemma nu:
92EC9911-B5FC-4E31-95CF-7989DFB9BB62.jpeg

Polisen har haft åsikter om mitt levene så jag har fått till en ”bortamatch” med kaffe på sängen.....

Nu på morgonen fick jag nys om lite av en grailklocka, så på måndag går det iväg ett paket från Finland, adresserat till min bror. Har ju inget boende kvar......:banghead:

Kommer nog även köpa min första Rolex under april månad.... kanske i London....
Eller kan det vara vettigt att köpa Rolex på Mallorca?
 
Senast ändrad:

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Länge sedan uppdatering nu....
Men stökigt värre det senaste men kommer snart en mastig uppdatering.
Men lite som kommer:

Uppdatering från bröllopsfirandet, man dricker faktiskt nästan bara ren vodka, 83 flaskor på 80 gäster(15 av dessa barn). Hur fint firande som helst var det iaf:happyhappy:
FF99B3D8-A27C-4EB0-B130-95A8EDF08E36.jpeg

4BDA2678-2A66-4B20-848B-6B8C9F206880.jpeg


Fick faktiskt mersmak så har hunnit med en vända till i Krakow, kommer avhandla lite av detta. Men kommer utesluta det mesta. Vi var iaf 4 som åkte men bara 2 som kom med hem........

61518714-1A4A-4B2A-96D5-C4080F4E2AB8.jpeg

10EB31E1-03A8-412F-A19C-EE953B962877.jpeg

Har sålt mitt hus så nu har jag snart inget fast boende men jag har iaf beställt en ny M140i:)
A51C08F9-8C7C-428F-8AD2-41B84A064856.jpeg

Jag har ärvt 2 st klockor, och den ena är iväg på service sedan snart 2 månader. Han som servar den trillade ner för trappen:( men denna har jag iaf hemma nu:
92EC9911-B5FC-4E31-95CF-7989DFB9BB62.jpeg

Polisen har haft åsikter om mitt levene så jag har fått till en ”bortamatch” med kaffe på sängen.....

Nu på morgonen fick jag nys om lite av en grailklocka så på måndag går det iväg ett paket från Finland, adresserat till min bror. Har ju inget boende kvar......:banghead:

Kommer nog även köpa min första Rolex under april månad.... kanske i London....
Eller kan det vara vettigt att köpa Rolex på Mallorca?
Du är en klart speciell individ @Stryd. Jag skulle nog aldrig kunna vara så "vild" som du verkar vara men ack så kul det är att du delar med dig av dina äventyr :) Ser fram emot uppdateringen!
 

Stryd

Cartier
Du är en klart speciell individ @Stryd. Jag skulle nog aldrig kunna vara så "vild" som du verkar vara men ack så kul det är att du delar med dig av dina äventyr :) Ser fram emot uppdateringen!

Tack, tror jag.....:)
Jag är nog inte så ”speciell”, är ganska vanlig. Har bara insett att jag mår bäst när jag hittar på kul saker;)
Nu laddar vi för lite skidåkning till veckan.
Jag delar gärna med mig, om det intresserar folk:stop:

E7ACE9A0-1810-4EFF-A690-BAA66D03EE5E.jpeg
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Tack, tror jag.....:)
Jag är nog inte så ”speciell”, är ganska vanlig. Har bara insett att jag mår bäst när jag hittar på kul saker;)
Nu laddar vi för lite skidåkning till veckan.
Jag delar gärna med mig, om det intresserar folk:stop:

E7ACE9A0-1810-4EFF-A690-BAA66D03EE5E.jpeg
Det intresserar och ja, det var menat som en komplimang :)
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Tack, tror jag.....:)
Jag är nog inte så ”speciell”, är ganska vanlig. Har bara insett att jag mår bäst när jag hittar på kul saker;)
Nu laddar vi för lite skidåkning till veckan.
Jag delar gärna med mig, om det intresserar folk:stop:

E7ACE9A0-1810-4EFF-A690-BAA66D03EE5E.jpeg
Kör på, vi väntar med spänning på vad som ska hända härnäst :)
 

Stryd

Cartier
Det intresserar och ja, det var menat som en komplimang :)

Kör på, vi väntar med spänning på vad som ska hända härnäst :)

Vilken episk tråd...har helt missat den. @Stryd , du är en hjälte :)

Vilken jävla tråd alltså!
Rock n roll, fullt ös medvetslös :D

Fortsätt såhär! Men kör fan inte ihjäl dig bara...

Dessa inlägg gör ju självfallet att jag kommer fortsätt rapportera. Det är kul om man kan glädja andra med att dela med sig lite av sitt levene:)
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Vet inte hur vanligt det är att man säljer sitt hus för att köpa en bil och sedan ta bortamatcher för att polisen har synpunkter på ens leverne. ;)

Men – väldigt bra tråd och intressanta rapporter. Håller med övriga: mer! :D
 

davane

Breitling
Vet inte hur vanligt det är att man säljer sitt hus för att köpa en bil och sedan ta bortamatcher för att polisen har synpunkter på ens leverne. ;)

Men – väldigt bra tråd och intressanta rapporter. Håller med övriga: mer! :D

Inte jag heller, men vi är här för den maffiga storyn. Rolig läsning kan jag definitivt hålla med om. Ser fram emot fortsättningen.:)
 

LUFC

Cartier
2-Faktor
Gick isäng tidigare för att få några timmars sömn innan NHL hockeyn, surfar in på KS och hittar denna tråd. Ser nu att det står 3-3. Inte märkt av nåt från hockey då jag helt fastnat i denna underbara tråd. Väntar med spänning på fortsättning!
 
Topp