Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkar finnas på Tradera också:Ok, vaket.
Får ge mig ut och leta lite då.![]()
Nice! Hittade dock en rätt schysst variant för bara 2 klockor som jag tror räcker för mig när jag ska ut och resa.
Riktigt härlig tråd, verkar som man får göra ett besök i Key West![]()
Du är en fantastisk människa.![]()
Kul läsning!
Hur många körkort och Visa/MasterCard har du förbrukat under denna spännande resa?![]()
Grymt då gissade jag rättTyckte väl att jag kände igen nyansen.....
![]()
Grymt då gissade jag rätt
haft min sarb021 i 5 år o den är fort lika fin.
Gillat verkligen denna burgundy. ovanlig !
Då säljer du din 017 till mig?5år! Alldeles för länge!? Dags att sälja till mig......![]()
Då säljer du din 017 till mig?
Vart?!Alpinisten är ju bara att klicka heminget att hålla på!?
![]()
Köpte den när mitt försts barn föddes så den stannar5år! Alldeles för länge!? Dags att sälja till mig......![]()
Köpte den när mitt försts barn föddes så den stannar
Skicka gärna pm till mig om 017 också![]()
Om det är en 8F56 i bra skick kan jag tänka mig att bryta något på dig för att lägga vantarna på denNya saker har hänt och en klocka är påväg från Japan till mig....,
Denna kommer att vara den sista saknade länken i en minisamling om 4........vilken är det?
Om det är en 8F56 i bra skick kan jag tänka mig att bryta något på dig för att lägga vantarna på den![]()
Eftersom du började rada upp alpinister tänkte jag att du kanske jagade min graal...Haha, det är ingen klocka med 8F56, så där klarar jag mig
Är faktiskt inte ens på jakt efter någon klocka med det urverket.....
Det är svårt att inte få ett habegär när man ser det därKommer en fortsättning när jag har ro till det
Fler klockor har handlats
![]()
Härligt att se dem tillsammans!Kommer en fortsättning när jag har ro till det
Fler klockor har handlats
![]()