#27 ökar till 300kr
#27 200kr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
#27 ökar till 300kr
#27 200kr
Det är bara att höja budet ;-)Sorry! Bommade det! @DrSbaitso
Jag! Ska jag bära dit mina klockor i din tjusiga låda?Är det någon från Uppsala som ska ner kan jag donera en klocklåda också, nu när vi ändå crashar @Anders Forsberg auktion?
Mycket fina objekt som skänkts och fina bud, redan innan de seriösa buden trillat in
Eftersom "golf-klockan" verkar vara populär, så vill jag gärna slänga in en till, om det fortfarande är ok att donera?
Utrop 100 kr.
Snygg fullt fungerande Golfers Pal från Elgin i bra skick.
Nu vet jag inte om jag leder på #16 längre så jag höjer det till 500:-
#16 - 500:-
Här är en liten film som visar spelet på pulsarLite digitalmögel skänkes också
Fin Pulsar Y760-5039 GAME. Allt verkar funka som det ska, men har ingen manual, så vem vet På köpet får man Zeon Tech Remote Controller. Den lever också, men ingen koll på funktion, då jag inte har någon manual till denna heller.
Utrop 100 kr
Ok, tack! Fattar dock fortfarande inte direkt hur det går till, och fattar tyvärr inte heller det andra spelet, den enarmade banditen Får inte igång ljudet hellerHär är en liten film som visar spelet på pulsar
Du får väl buda hem dem och fortsätta testa?Ok, tack! Fattar dock fortfarande inte direkt hur det går till, och fattar tyvärr inte heller hur det andra spelet, den enarmade banditen Får inte igång ljudet heller
Utan att veta alls, så verkar det som att man ska "skjuta" med nedre vänstra knappen när vissa siffror/symboler syns i displayen. Vilka det är eller hur roligt man har det vet jag inte. Det är väl lite som "spelet" på F-91W, där man ska stoppa tidtagaren på :00 hundradelar.Ok, tack! Fattar dock fortfarande inte direkt hur det går till, och fattar tyvärr inte heller hur det andra spelet, den enarmade banditen Får inte igång ljudet heller
PMat. Bjud ordentligt så kan du bära hem dem i den ocksåJag! Ska jag bära dit mina klockor i din tjusiga låda?
Alla som höjer ett bud med minst 100 kr, sitt eget eller någon annans, får en bonus i form av en påse blandade natoband!
Lägg märke till att det beryktade julnatot ingår i mixen: https://klocksnack.se/threads/juliga-natoband-50-spänn-till-bcf.101594/
Disclaimer: Tyget är av ok kvalitet. Spännet är det inte. Vilket inbjuder till ett extra klockpill då jag rekommenderar att man byter det (mysigt 30 sekunders jobb).