Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är helt makalöst generös! Vad är ett rimligt marknadsvärde? 7k? Kan lova att den inte stannar på 3500 men vill titta live innan jag bjuderSlänger med ett Tropic Sport med Heuer spänne för att budgivningen inte skall avta på nr 12
AMENDÅSÅ! 4.500kr!Slänger med ett Tropic Sport med Heuer spänne för att budgivningen inte skall avta på nr 12
#12 5000:-Slänger med ett Tropic Sport med Heuer spänne för att budgivningen inte skall avta på nr 12
Något sånt är nog ett rimligt marknadsvärde. Givet att det är en tidig med tjockare boett än de senareDu är helt makalöst generös! Vad är ett rimligt marknadsvärde? 7k? Kan lova att den inte stannar på 3500 men vill titta live innan jag bjuder
Men kom igen nu! Den är ju grym!
#1 350kr
Nope! Sorry/Tack!@Anders Forsberg gäller mitt bud på 200kr på #1 klockrulle trots ovan?
Nä, inte alls NOS brukar gå för runt 1500:- Detta bara för BCF-ändamålet.Är det något speciellt med dessa Tropic-banden?
det var bara många som budade på just dessa och började undra vad jag missade, men då var det KS-andanNä, inte alls NOS brukar gå för runt 1500:- Detta bara för BCF-ändamålet.
Mm och den andan är där uppe med the force osv.. stark alltså!det var bara många som budade på just dessa och började undra vad jag missade, men då var det KS-andan