Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag skulle nog tro att lajvarna har tillräckligt mycket KS-anda i blodet för att inte bjuda +5 på ett bud som kommit i denna tråden.
Och skulle de mot förmodan ändå göra det så tror jag att de får lite smäll på fingrarna från de övriga.
Edit:
#4 Doxa 1200:-
#14, 500 kronor
(om man får buda här som ganska ny)
#40 400Bonus!
40
@Zacke och @Ernesto har varit vänliga nog att dumpa in en sista-minuten grej för att elda på budandet lite extra, så här på upploppet.
De har helt enkelt gått till Krons och trakasserat länge nog för att få ihop en riktigt diger så kallad Mystery Bag.
Det ni ser är alltså vad ni bjuder på. Det kan vara en massa klockrelaterade prylar - det kan vara ett avgassystem från en Datsun (Hassan-referens, för alla er som är yngre än mig). Mest troligt det förstnämnda!
Utrop: 100 kr
Stort, stort tack till @Zacke och @Ernesto!
Ja, och till Krons, så klart!
Oavsett vem som vinner den där tänker jag att det kommer behövas en bildtung unbagging.Bonus!
40
@Zacke och @Ernesto har varit vänliga nog att dumpa in en sista-minuten grej för att elda på budandet lite extra, så här på upploppet.
De har helt enkelt gått till Krons och trakasserat länge nog för att få ihop en riktigt diger så kallad Mystery Bag.
Det ni ser är alltså vad ni bjuder på. Det kan vara en massa klockrelaterade prylar - det kan vara ett avgassystem från en Datsun (Hassan-referens, för alla er som är yngre än mig). Mest troligt det förstnämnda!
Utrop: 100 kr
Stort, stort tack till @Zacke och @Ernesto!
Ja, och till Krons, så klart!
Heeeelt rätt!Oavsett vem som vinner den där tänker jag att det kommer behövas en bildtung unbagging.
#40 500.-
Toppen, tack Det planerar jag självfallet!Det får man absolut!
Så länge man planerar att ära sina bud så har jag noll och inga synpunkter på detta.
Mer pengar till BCF är alltid bra!
Tack ditt bud!
Du har missat mitt bud på #36 200:- Så den tusingen är passeradFemtioen kronor kort till nästa lusentapp. Just sayin'.
Toppen, tack Det planerar jag självfallet!
#14 650:-
Jag bötar 200 för att jag bara hade ett modernt.Kul att min Certinatank kommer upp i sådana pengar! Är det någon som har ett guldpläterad certinaspänne med 14mm innermått som jag kan köpa ganska dyrt (men inte helt orimligt) till förmån för BCF så slänger jag med det till tanken? Så ger spännet till BCF två gånger
400? Då blir det 600 till BCF plus det extra värde min tank får...Jag bötar 200 för att jag bara hade ett modernt.
Vad bjuder du för spännet?
Låter som en plan!400? Då blir det 600 till BCF plus det extra värde min tank får...
Toppen, jag gör dito.Låter som en plan!
Jag swishar tvåhunkan i samband med auktionen, så det kommer på samma inbetalning.
Eh, för det första skulle ju jag byta åt mig det där, för det andra så är det redan 40 grejer. Du får skänka 9 grejer till.Min OCD gillar jämnt antal. Hijackar in #40, Ett NOS Horback läder, 18mm med pläterat lås.. Åker ner till GTGt i innefickan på @Strindberg s kavaj. Utrop 50:-
Notera att 40# redan är taget, se ovan.Min OCD gillar jämnt antal. Hijackar in #40, Ett NOS Horback läder, 18mm med pläterat lås.. Åker ner till GTGt i innefickan på @Strindberg s kavaj. Utrop 50:-
Opps. Tack!Notera att 40# redan är taget, se ovan.
Vad göra OCD:n nu då?Opps. Tack!