• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bukowskis Important Timepices 2/11

Bara jag som tycker att det är lite dåligt drag jämfört med senast? Tycker att det bara var den gamla Omega och Hulken som hade nån lite mer livad budgivning.

Sen undrar jag verkligen vem som köper en Hulk för 180k + 22,5% provision...

Hur e det möjligt?
210K för en Datejust. Vänligen upplys mig.
12513859_bukobject.jpg

Förhandsbud ska inte fungera så. Väldigt underligt.

Commission bid är ett maxbud. Dvs det ska sälja just över det näst högsta budet. Hur fan det nu ens kan bli 180600kr.
Tänkte också att det rimligen borde vara så, man sätter väl ett "såhär högt kan jag tänka mig att gå"-bud vilket ska sluta ett budsteg över näst högsta

Förhandsbud ska inte fungera så. Väldigt underligt.

Commission bid är ett maxbud. Dvs det ska sälja just över det näst högsta budet. Hur fan det nu ens kan bli 180600kr.
Ja, det är väldigt märkligt och auktionisten vart ju duktigt paff och kom av sig samt kommenterade just det exakta budet och mumlade nåt ej hörbart….🤔

Ja, det är väldigt märkligt och auktionisten vart ju duktigt paff och kom av sig samt kommenterade just det exakta budet och mumlade nåt ej hörbart….🤔
Gissar på att man hade ett amerikanskt maxbud på 21000usd och därför bara slentrianmässigt själv tog maxet. Det vore intressant att höra Bukowskis förklaring där. Känns spontant sjukt oseriöst.

Tillbaka
Topp