• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mmmm
IMG_1323.jpeg
Upp med fler bilder!

Svag för Turn-O-Graph och absolut inte den mest eftertraktade/ovanligaste modell så håller tummarna alla andra tänker lika så man kan knipa den själv :D

Sedan har vi denna men tyvärr inget jag vågar buda på :D

Denna är min favorit helt klart! Det är nästan så att jag rättfärdigar provisionen 😅
1728631255269.png

Sen gillade jag denna skarpt.
1728631223279.png

Synd att Autavian så rätt misshandlad ut, är också en vintage villhöver
Märklig att man väljer att skriva följande om Autavian: "Helhetsintrycket är gott, klockan är i bra vintage skick..."
Bara att byta/polera glaset på den lär ju få den att se ljusår bättre ut.

Automatisk, bra pris. 18K guld. Open caseback lite kul med, fullset. Rolig dresswatch och gillar också att den är 34 med tanke på lite tjockare bandhorn. Det enda jag inte gillar är att det står ”Louis Brandt” under omega i urtavlan men det kan man leva med.
Håller helt med plus att det är en evighetskalender. Men tror att deras estimate är på tok för lågt...

Edit: utropspris, inte estimate

Förvånas över att dessa charmiga håller så låga priser år ut och år in. Finns en Speedmaster LCD i stål för samma pris till exempel.

Höjdpunkten måste annars vara Omega Gilbert, helt magisk.

Såg att de försökte sälja Chopard, L.U.C Quattro 8 Day redan 2022 med utrop 120-140, men det blev återköp.
Ja det var alltså samma. Sneglade på den då, men tyckte det var alldeles för dyrt. Mindes inte att det var samma, utan fick för mig att det var utan datum - men nu har jag koll. Tack för infon.

Tillbaka
Topp