• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tycker Bukowskis gör ett halvslött jobb. Jag googlade på Louis Brandt Omegan innan jag slog till igår, den såldes på Kaplans 2014 och i den annonsen framgår att klockan är tillverkad 1991 och inte 1998 som Bukowskis skriver i sin annons, den såldes dessutom då för 48tkr inkl avgifter, Bukowskis hade sitt utgångspris på 20-30 vilket var way off. Well well, ska bli superkul att hämta den
Stod inte årtalet 1998 på certet som det också var bild på?

Kul att du knep den. Grattis! Jag var själv sugen men hade någonstans hoppats att den skulle gå under radarn medan den mer realistiska jag räknade med att den skulle landa ungefär där den gjorde.

Stod inte årtalet 1998 på certet som det också var bild på?

Kul att du knep den. Grattis! Jag var själv sugen men hade någonstans hoppats att den skulle gå under radarn medan den mer realistiska jag räknade med att den skulle landa ungefär där den gjorde.
1998 står på certet precis, I annonsen står det "ca 1998" så det är väl nån hedge när de inte vet.

Jag hoppades såklart på ett liknande scenario som du, sen såg jag att den uppmärksammades här och folk skrev att priset var fel vilket internet också bekräftade. Jag köpte den för den har några saker jag letat efter och för att jag fyller jämt nästa år, grattis till mig så att säga. Sen får väl ungarna sälja den när det blir så får vi se om det var en bra eller dålig affär ;)

1998 står på certet precis, I annonsen står det "ca 1998" så det är väl nån hedge när de inte vet.

Jag hoppades såklart på ett liknande scenario som du, sen såg jag att den uppmärksammades här och folk skrev att priset var fel vilket internet också bekräftade. Jag köpte den för den har några saker jag letat efter och för att jag fyller jämt nästa år, grattis till mig så att säga. Sen får väl ungarna sälja den när det blir så får vi se om det var en bra eller dålig affär ;)
Vad roligt! Hoppas du blir nöjd! Den tickade typ alla boxar hos mig också så jag förstår vad du menar! Grattis till dig i dubbel bemärkelse 🥳

Tillbaka
Topp