Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har den svarta med "lädernato", dock får den inte mycket armtid alls.
![]()
Trevlig pjäs det där.... Saknar nästan den jag bytte bort!Det fick allt bli den här lilla skönheten i dag!
![]()
Den är ju det. Bekväm trots sin storlek. Och den går alltid rätt.Trevlig pjäs det där.... Saknar nästan den jag bytte bort!
Vad du frestas!Det fick allt bli den här lilla skönheten i dag!
![]()
Du ser ju hur bra den är! Och bekant!Vad du frestas!![]()
Men stor för mig. Det är enda kruxet!Du ser ju hur bra den är! Och bekant!
Den är så frän. Min har varit utan batterier i ett par månader nu, måste skärpa till mig och få igång den.Det fick allt bli den här lilla skönheten i dag!
![]()
Skärpning! Spring till urmakaren genast och åtgärda....Den är så frän. Min har varit utan batterier i ett par månader nu, måste skärpa till mig och få igång den.
Det kan nog stämma. Urverket är rätt stort.Löjligt fin klicka men mina handleder kan inte bära upp den.Om de blott kunde släppa en som 41-40mm men tror precisionisturverken är för stora.
Tyvärr inte sett den, men blev sjukt sugen på den! Riktigt snyggNån som sett/klämt på denna?
![]()
98A285 50th Anniversary Lunar Pilot LE
The Limited Edition Lunar Pilot Chronograph from the Archive Series celebrates the 50th anniversary of Apollo 15 and the lunar landing. Inspired by the original, this iconic timepiece features a highly durable Titanium Grade 5 case with gold-tone stainless steel details set against a rich gray...intl.bulova.com
![]()
Verkar vara limiterad till 5000 st. Undrar hur den ligger till prismässigt.Tyvärr inte sett den, men blev sjukt sugen på den! Riktigt snygg![]()
Verkar vara limiterad till 5000 st. Undrar hur den ligger till prismässigt.
5000st var ju ändå rätt många, så lär finnas en del ute. Precis som @Grummel säger så verkar de ligga kring 10.000kr. Om den hade varit någon tusing billigare hade jag lätt köpt den!!Enligt a blog to watch verkar den ligga på 995 dollar.
![]()
Hands-On: Bulova Lunar Pilot Limited-Edition Watch For 50th Anniversary Of Apollo 15 | aBlogtoWatch
The new Bulova 50th Anniversary Lunar Pilot watch, released in 2021, with expert analysis, specs, price, and oroginal photos.www.ablogtowatch.com