Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, har inte min på länk, men tänkte precis samma tanke. Den gör sig väldigt bra på länk.Har tyvärr sålt denna skönhet för länge sen. Men börjar känna att jag måste ha en igen. Så en fråga till er som kör den på länk, vad tycker ni om den? Värt den extra pengen?![]()
Har tyvärr sålt denna skönhet för länge sen. Men börjar känna att jag måste ha en igen. Så en fråga till er som kör den på länk, vad tycker ni om den? Värt den extra pengen?![]()
Tror det hette kvarnsjö racing eller något liknande, väldigt bekvämt var det-Jag har min på länk. Tycker att det är stilrent. Men för omväxlingens skull är det roligt att ha lite annat med. Ofta kör jag på nato (bond).
Läderbandet du har är riktigt snyggt. Vad är det för något?![]()
Var köper jag ett sådant band??Roger...
![]()
Det stämmer, den är såld tyvärr. Riktigt trevlig klocka. Kvarnsjö kan jag starkt rekommendera.Kvarnsjö heter bandet. Tipset kom ursprungligen från @Chumba, fast han körde med hålat band på sin. Har för mig att han sålt den.
https://www.cheapestnatostraps.com/...ts/kvarnsjo-leather-brown?variant=20154329413
Grymt snyggt, klockan passar ju bara helt perfekt med det där bandet.Blev ett liknande
![]()
Det är inte den mest aktiva tråden direktHur går det i den här tråden? I dag fick det bli Bulova för min del i alla fall. Mycket trevlig liten(?) klocka.
![]()
Haha, nej den är inte direkt aktiv. Jag gillar ju klockan men det blir långt mellan användningstillfällena.Det är inte den mest aktiva tråden direkt
Jag har kvar min moonwatch och använder den ganska ofta. Gillar den fortfarande skarpt!
Sålde ju min för ett bra tag sen nu, just pga storleken. Om de kunde gjort den lite mindre bara ... i paritet med Speedy Reduced och med 20 mm bandbredd. Det vore riktigt fint. (Har trots allt sneglat en hel del och kollat på att köpa om den, men kan inte riktigt rättfärdiga det när den är så stor).Hur går det i den här tråden? I dag fick det bli Bulova för min del i alla fall. Mycket trevlig liten(?) klocka.
![]()
Detta är din gamlaSålde ju min för ett bra tag sen nu, just pga storleken. Om de kunde gjort den lite mindre bara ... i paritet med Speedy Reduced och med 20 mm bandbredd. Det vore riktigt fint. (Har trots allt sneglat en hel del och kollat på att köpa om den, men kan inte riktigt rättfärdiga det när den är så stor).
Haha, är det?Detta är din gamla
Ja, den är verkligen stor och nästan klossig på vissa håll.
Så är detHaha, är det?Trevligt att återse den.
![]()
Hur mår den gamle skorven? Det var många klockor sen, för min del.Så är det![]()
Den mår bra och förmodligen i lika fint skick som när den lämnade dig. Många, många klockor har landat i klocklådan sedan jag köpte den, haha.Hur mår den gamle skorven? Det var många klockor sen, för min del.![]()
Mysigt med svart, har den hunnit slitas. än?Joinar Månklubben med ett av dagens nyförvärv
![]()
Näe, den är som ny fortfarandeMysigt med svart, har den hunnit slitas. än?