• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bulova Moonwatch Re-Edition

Screenshot_20190604_225726.jpg
Har tyvärr sålt denna skönhet för länge sen. Men börjar känna att jag måste ha en igen. Så en fråga till er som kör den på länk, vad tycker ni om den? Värt den extra pengen?

Screenshot_20190604_225726.jpg
Har tyvärr sålt denna skönhet för länge sen. Men börjar känna att jag måste ha en igen. Så en fråga till er som kör den på länk, vad tycker ni om den? Värt den extra pengen?

-Jag har min på länk. Tycker att det är stilrent. Men för omväxlingens skull är det roligt att ha lite annat med. Ofta kör jag på nato (bond).

Läderbandet du har är riktigt snyggt. Vad är det för något? :happyhappy:

-Jag har min på länk. Tycker att det är stilrent. Men för omväxlingens skull är det roligt att ha lite annat med. Ofta kör jag på nato (bond).

Läderbandet du har är riktigt snyggt. Vad är det för något? :happyhappy:
Tror det hette kvarnsjö racing eller något liknande, väldigt bekvämt var det:).

Det här armbandet från Haveston kom med posten idag. Aningens för kort men rätt coolt ändå. Provade det med vita flyghandskar på för lite extra rymdkänsla. Det ingår två keepers i svart gummi till bandet men dom fyller ingen reell funktion tycker jag och kan dessutom komma bort i tyngdlösheten. Bättre utan.

E1B11437-D9A3-4911-899A-5EE8C481CC29.jpeg

27CE87CB-60ED-4239-B811-85AB4A4F0163.jpeg

C3C8052E-0CF8-4885-B638-36118FD25FA5.jpeg

976D93EA-7A13-44D4-979C-8A872B8647FA.jpeg

BD23F26F-E3A8-428F-BB51-10F1DD41EA46.jpeg
AF1F7E54-62CE-46C2-AD89-57F5EEBD4F2E.jpeg

Senast ändrad:
Har många gånger sneglat på denna pjäs men framförallt velat pga storleken då jag har rätt tunna handleder (16,5 eller kanske tom lite mindre). Nån av er ägare/tidigare ägare som har nån input? Kan tillägga att jag inte så ofta har vägarna förbi nån återförsäljare så jag kan inte med enkelhet testa den själv.

Hur går det i den här tråden? I dag fick det bli Bulova för min del i alla fall. Mycket trevlig liten(?) klocka.

A3F8C322-E300-4B08-A03C-3563593C3EB1.jpeg
Sålde ju min för ett bra tag sen nu, just pga storleken. Om de kunde gjort den lite mindre bara ... i paritet med Speedy Reduced och med 20 mm bandbredd. Det vore riktigt fint. (Har trots allt sneglat en hel del och kollat på att köpa om den, men kan inte riktigt rättfärdiga det när den är så stor).

Sålde ju min för ett bra tag sen nu, just pga storleken. Om de kunde gjort den lite mindre bara ... i paritet med Speedy Reduced och med 20 mm bandbredd. Det vore riktigt fint. (Har trots allt sneglat en hel del och kollat på att köpa om den, men kan inte riktigt rättfärdiga det när den är så stor).
Detta är din gamla ;)
Ja, den är verkligen stor och nästan klossig på vissa håll.

Är det någon som har koll på om Månklockan kommit i nån version med visare i annan färg än vita? Eller om nån vet vad som eventuellt kan passa. Är lite sugen på en mod, kanske röd sekund/koreograf visare.....
IMG_20200109_161631_606.jpg

Tillbaka
Topp