Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänker du på kronografen? Precisionist är ju kurvad.Någon som lagt vantarna på en curv?
Tänker du på kronografen? Precisionist är ju kurvad.
Kul att du högg till! Den är riktigt fin Var själv sugen men pengarna gick till annan klocka..Denna pärla plockade jag upp nyligen av en trevlig forummedlem. Jag är stormförtjust i den! 666 deep sea -71
Tack! Ja jo så känns det för mig oxå heela tiden då det alltid är så många klockor jag vill lägga vantarna på!Kul att du högg till! Den är riktigt fin Var själv sugen men pengarna gick till annan klocka..
Rättelse: kollade precis upp den och det är inte en 71:a utan en 69:aDenna pärla plockade jag upp nyligen av en trevlig forummedlem. Jag är stormförtjust i den! 666 deep sea -71
Läste igår i paketöppningstråden om en som köpt en 'qrva'Någon som lagt vantarna på en curv?
Det undrar jag också. Tycker de verkar ascoola men många Klockmaster har tydligen slutat sälja Bulova, synd när de för en gångs skull släpper något intressant.Någon som lagt vantarna på en curv?
Wow, vad heter denna modell?
Läsning! https://www.hodinkee.com/articles/the-bulova-curv-chronographsWow, vad heter denna modell?
Stulna bilder från nätet, fast ser faktiskt svinigt grymish ut.
9 998:- är priset på http://www.klockor.se/bulova-curv-98a162.html?gclid=CPTqtuKF7tACFUuBsgodrFIEJQ
Älskar den
Ironiskt att Klockmaster släpper Bulova som märke samma år som Bulova släpper en riktig pangmodell, tror de hade kunnat sälja väldigt många av den modellen.Stulna bilder från nätet, fast ser faktiskt svinigt grymish ut.
9 998:- är priset på http://www.klockor.se/bulova-curv-98a162.html?gclid=CPTqtuKF7tACFUuBsgodrFIEJQ
Är den högra mekanisk ?Sådär, nu har jag två!
Lät som att det nästan var tvärtom när jag snackade Bulova med Globen. Distributören hade inget som helst intresse av att kränga Bulova, men väl av ett annat märke (som var Tag om jag inte minns fel).Ironiskt att Klockmaster släpper Bulova som märke samma år som Bulova släpper en riktig pangmodell, tror de hade kunnat sälja väldigt många av den modellen.
"Släpper" kanske var fel ordval av mig.Lät som att det nästan var tvärtom när jag snackade Bulova med Globen. Distributören hade inget som helst intresse av att kränga Bulova, men väl av ett annat märke (som var Tag om jag inte minns fel).
Nej, både är svepande kvartsurverk. Den vänstra är ett stämgaffelurverk och den högra ett precisionisturverk. Lite konstiga lösningar, men helt jämnt svepande sekundvisare, inte hackigt som ett mekaniskt ur..Är den högra mekanisk ?