Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon expert i denna tråd som kan vara behjälplig kring ett vettigt pris?Hittade detta fullset hemma hos min mamma i afton. Så kul!
Användes i ca 1 mån i mitten på nittiotalet och har sedan dess fått vila (och stannat såklart). Eventuellt får den vandra vidare till sann CT-fantast via köp och sälj.
Titta runt lite på Ebay; även avslutade annonser.Någon expert i denna tråd som kan vara behjälplig kring ett vettigt pris?
Kommer snart en ny bild i trådenJag gör som många andra Ett tips från Tradera
Aha, där har vi den lycklige vinnarenKommer snart en ny bild i tråden
Godmorgon, gamle tråd.
Har fått en Camel Trophy supercrono passad till mig. Den har ett helt dött batteri, men det som jag tänker på är att den inte går att ställa om? Datum kan jag ställa in, men inte visarna... Ska det vara så? Är relativt ny till quartzvärlden!
Det har jag, ingenting rör på sig tyvärr :-(Har du testat att dra ut kronan ett snäpp till? =)
Godmorgon, gamle tråd.
Har fått en Camel Trophy supercrono passad till mig. Den har ett helt dött batteri, men det som jag tänker på är att den inte går att ställa om? Datum kan jag ställa in, men inte visarna... Ska det vara så? Är relativt ny till quartzvärlden!
Det är nog i sin ordning! Har 4 SUPERCHRONO var av en har ett batteri som det finns kräm i! Resterande är helt döda, och IOM så kan jag inte heller ställa om tiden!
Om det fattas batteri så ska du ha denna, eller ett som motsvarar detta!
Dammade av den här i somras. Nytt batteri och ny packning efter tio år utan att vara igång. Inköpt i juni 1993.Funkar perfekt fortfarande. Skulle det kunna passa med en stållänk?
Hmm... Ser inte riktigt likadan ut...
Micke
e här någon som vet var jag kan få tag i reservdelar till min camel trophy super chrono