Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt galet att den kallas medium och inte xlTestade i butik
Ca 17 cm handled
På tok för stor.Per Nilsson har lagt upp en bild på nya Dumonten. Även den är för stor i mitt tycke.
Haha!Per Nilsson har lagt upp en bild på nya Dumonten. Även den är för stor i mitt tycke.
Glipan mellan bandhornen och armband ger ju en indikation på att den kan vara något i överkant.Per Nilsson har lagt upp en bild på nya Dumonten. Även den är för stor i mitt tycke.
Ser inte klokt ut..!!Per Nilsson har lagt upp en bild på nya Dumonten. Även den är för stor i mitt tycke.
Uselt så in i helvete.Per Nilsson har lagt upp en bild på nya Dumonten. Även den är för stor i mitt tycke.
På tok för stor.
Glipan mellan bandhornen och armband ger ju en indikation på att den kan vara något i överkant.
/B
Vi är inte i fas med den rådande storleksfilosofin på CartierSer inte klokt ut..!!
Per Nilsson har lagt upp en bild på nya Dumonten. Även den är för stor i mitt tycke.
Lilla och storaMåste väl ändå vara den större modellen? Av de bilder jag har sett på den mindre versionen så verkar den klart mer avvägd.
Per Nilsson har lagt upp en bild på nya Dumonten. Även den är för stor i mitt tycke.
Lilla och stora
Vill ha!!
Kändes tavlan billig? Sett flera som kommenterat det.Lilla och stora
Mjo, sunburst liksom.Kändes tavlan billig? Sett flera som kommenterat det.
Haha.. i know!! My badHehe, du skulle ha nappat förra gången. Nu får den stanna
Frågan är vilken som är bäst? Blästrad, lackad/emaljfärg eller guilloche? Sunburst är ju alltid sämst..Mjo, sunburst liksom.
Kan nästan tycka den ska kännas lite billig då den är i stål.Kändes tavlan billig? Sett flera som kommenterat det.
Beror nog lite på från modell till modell..Frågan är vilken som är bäst? Blästrad, lackad/emaljfärg eller guilloche? Sunburst är ju alltid sämst..
Min favorit är emaljlack än så länge. Iaf om man har klassiska tavlan som sitter i Tank Louis osv.Beror nog lite på från modell till modell..
Att trycket blir så oprecist? Även att avrundningen mot datumfönstret ser fel ut. Kan ha fel men tycker mönstret inte har den skärpan vissa andra har. Förmodar den är tryckt istället för skuren med en "rose engine lathe".Santos, guilloche-tavla, whats not to like?
Lilla bra stora dåligLilla och stora
Är det en Carree?
Ja, alla Carree har datum kl 3Är det en Carree?
Aha, fick för mig att jag har det på min Galbee men det är väl kl 6.Ja, alla Carree har datum kl 3
Galbee har datum kl 4/6
Kanske är ute och cyklar. Verkar finnas Galbee med guillochetavla med datum kl 3Aha, fick för mig att jag har det på min Galbee men det är väl kl 6.
Kanske är en automatisk Galbee med datum kl 3?Kanske är ute och cyklar. Verkar finnas Galbee med guillochetavla med datum kl 3
Men Carree finns bara med datum kl 3 på den stora varianten