Fin! Ny?Hemma tidigt idag så bjuder på en Dumont o'clock!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin! Ny?Hemma tidigt idag så bjuder på en Dumont o'clock!
![]()
29mm? Ser riktigt fin ut, håller med om att santos är bland de bekvämaste man kan hittaKan nog vara den absolut bekvämaste klockan jag har haft på mig!
![]()
![]()
Tror aldrig jag blivit så störd av en bandglipa förut. Det där får du ta tag i, pleease!?
Edit
Sorry för neggigt inlägg men det kom rakt från hjärtat.. den förtjänar bättre.
Sitter tyvärr i liknande sits även om jag har band i rätt bredd. Har ett viklås som väntar också. Kommer bli en specialbeställning där jag vill använda elefantskinn jag har hemma. Har varierat mellan Gucci i krokodil och ödla i vinrött, brunt och svart. Även gris har jag kört som jag nog egentligen tyckte bäst om. Beror ju på om man vill klä upp eller ned klockan. Det måste däremot vara riktigt tunt av förklarliga skäl.Nej vad fan inga probelm. Det stör mig också. Har bara haft tid/ork med att få tummen ur. Vet inte riktigt vad jag vill slänga på. Något Molequin skulle jag villja ha men tror inte dom gör band i denna storlek. Sitter ett 16 på men tror väl att det är 17 som gäller. @Aurum du har väl koll och kanske något tips. Skulle vilja ha något..typ calf åt det orangea hållet som inte kostar en förmögenhet.
Elefant? Lust och berätta mer, om hur du kom över det osv?Sitter tyvärr i liknande sits även om jag har band i rätt bredd. Har ett viklås som väntar också. Kommer bli en specialbeställning där jag vill använda elefantskinn jag har hemma. Har varierat mellan Gucci i krokodil och ödla i vinrött, brunt och svart. Även gris har jag kört som jag nog egentligen tyckte bäst om. Beror ju på om man vill klä upp eller ned klockan. Det måste däremot vara riktigt tunt av förklarliga skäl.
Inte speciellt, men helt enligt lagboken. Väldigt intressant struktur och gillar skinnet.Elefant? Lust och berätta mer, om hur du kom över det osv?
Lagligt förstår jag, men verkar vara ett kul skinn efter vad man sett på bilder. Kanske även skönt men hård till ytan?Inte speciellt, men helt enligt lagboken. Väldigt intressant struktur och gillar skinnet.
Yes, har ett egengjort. Väldigt följsamt och matt, inte alls hårt. Sedan finns det säker lite olika behandlingar men är långt ifrån stingrocka.Lagligt förstår jag, men verkar vara ett kul skinn efter vad man sett på bilder. Kanske även skönt men hård till ytan?
Hur liten är en sån där?Hemma tidigt idag så bjuder på en Dumont o'clock!
![]()
Hur liten är en sån där?
Sitter tyvärr i liknande sits även om jag har band i rätt bredd. Har ett viklås som väntar också. Kommer bli en specialbeställning där jag vill använda elefantskinn jag har hemma. Har varierat mellan Gucci i krokodil och ödla i vinrött, brunt och svart. Även gris har jag kört som jag nog egentligen tyckte bäst om. Beror ju på om man vill klä upp eller ned klockan. Det måste däremot vara riktigt tunt av förklarliga skäl.
29mm? Ser riktigt fin ut, håller med om att santos är bland de bekvämaste man kan hitta![]()
Fin, grattis!Hemma tidigt idag så bjuder på en Dumont o'clock!
![]()
Fin, grattis!
Grym klocka och fina bilder!Har ju också blivit med Cartier så måste ju börja störa i denna tråden!
Santos, 2961!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Har ju också blivit med Cartier så måste ju börja störa i denna tråden!
Santos, 2961!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, den är helgrym! @traceour får ta cred för bilderna, iallafall de 3 senare!Grym klocka och fina bilder!
Tack! Mycket nöjdKlär dig mycket väl!![]()
Mycket bra!! GrattisHar ju också blivit med Cartier så måste ju börja störa i denna tråden!
Santos, 2961!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bug och bock!Mycket bra!! Grattis![]()
Santos, 2961!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha verkligen, har letat länge i Sverige tills jag högg denna! Fullset med cert + box från -99 och servad i januari -19!Santos-febern fortsätter..
Finns snart inga kvar till försäljning (from the old days) ha ha
Stiligt. Den passar mig också.. ifall du skulle tröttnaHar ju också blivit med Cartier så måste ju börja störa i denna tråden!
Santos, 2961!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, du var tydligen inte ensam om det, var väl både 1 och 2 till som var sugna, men jag vet vilket PM-konversation jag ska lufta i ifall jag får några konstiga tankar i att sälja!Stiligt. Den passar mig också.. ifall du skulle tröttna![]()
Santos, 2961!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dubbeltack!Fasen va fin! Stort grattis!![]()