Vi hade en liknande diskussion om prissättningen på Cartier Santos för några veckor sedan.
Spontant så känns det som Carree ligger lite högre. De senaste på forumet har ju gått för mellan 24-26' .. och då per omgående.
Dock vet jag att en medlem på forumet gett 23+ för sin Galbée och att en på Blocket fick 24' för sin Galbée fullset för en månad sedan.
Av egen erfarenhet sålde jag min första Galbée för 23,5' m. låda och äkthetsintyg från handlare under 24 timmar till en som bilade 2,5 timme one-way, det säger en del om det stora intresset för Santos just nu.
Utbudet på fina santos till "humana" priser är extremt lågt vilket trissar upp priset. En snabb sökning på C24 visar att inget intressant med de krav jag har finnes under 24-25' i alla fall.
Hursomhelst, i slutändan är det skicket på klockan som bestämmer priset. Ju finare ex- Ju högre pris, inte direkt något nytt
Jo, så är det ju. Däremot kan jag tycka detta detta var lite väl optimistiskt, tycker inte priset står sig i relation till skicket på klockan. Men det är bara min personliga åsikt. I detta fall tycker JAG att en sund prissättning hade varit 20-22' kanske.