• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartiertråden

HJÄLP! Precis fått hem en riktigt mysig Galbee, satan vilken härlig klocka! Men - länken är alldeles för kort. Är det någon som sitter på en länkbit eller två eller måste jag försöka skicka tillbaka den??

435AE2E5-E344-41DF-91E7-92074D82F273.jpeg
93BE52E8-9552-4EF6-828D-51EEB1B25EEF.jpeg

Skulle absolut säga att 29mm är jämförbart med 34mm. Min handled är ~19 cm. Testa! Utmaningen kanske blir att hitta en lång länk nog.
6CFBB909-1F30-4F5F-8501-24A21EAF15AC.jpeg
Gött! Ser riktigt bra ut på dig, borde funka på mig med :) Verkar stämma vad gäller länk längden. De som gått iväg på forumet är ofta några cm korta. Produceras 29x29 idag, så man kan testa hos ad?

Gött! Ser riktigt bra ut på dig, borde funka på mig med :) Verkar stämma vad gäller länk längden. De som gått iväg på forumet är ofta några cm korta. Produceras 29x29 idag, så man kan testa hos ad?
Nej de gör dem inte. Men 29x29 dyker ofta upp på t.ex. Kaplans så bor du i närheten av Sthlm kanske du kan svänga förbi och prova en där.

DSC_0753.JPG

Då var det här trevliga uret hemma! Min högst lekmannamässiga bedömning är att den är juste och i mycket trevligt skick, tänker låta uris öppna innan en ropar hej dock. Tackar @Aurum för tipset. Ett mycket sofistikerat alternativ som kanske blir en lifetime?! Keeper. Önskar trevlig lördag på er.

DSC_0753.JPG

Då var det här trevliga uret hemma! Min högst lekmannamässiga bedömning är att den är juste och i mycket trevligt skick, tänker låta uris öppna innan en ropar hej dock. Tackar @Aurum för tipset. Ett mycket sofistikerat alternativ som kanske blir en lifetime?! Keeper. Önskar trevlig lördag på er.
Ser fin ut. Min jakt fortsätter...

/B

DSC_0753.JPG

Grattis! Kul att den kom till forumet!

DSC_0753.JPG

Den där armen känner jag igen. Ta och byt band farfar.

DSC_0753.JPG

Grattis! Visst är det fantastiskt läcker irl? Jag hade burit den lite högre upp på armen men det är en smak- och vanesak.

Tillbaka
Topp