• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartiertråden

Sugen på en Tank Solo igen. Haft Large x antal gånger. Small känns mer rätt.

F106345F-8B5D-4373-8223-6228D6E5312F.jpeg
Mycket bra. Spot on

Ja lc är ju att föredra(enligt mig), men i brist på den ena funkar ju den andra. Är själv sugen att på sikt förskaffa en lc. Var ligger dem någonstans, kring 40 tusenlappar?

Från 20' beroende på verk, skick och tillbehör.
Känns som de börjat sticka uppåt. Om jag utgår från c24 så kan det dyka upp någon strax över 20 men det är inte jättevanligt och de säljs direkt. Sedan ligger det ett gäng på en bit över 30 som kan ligga ganska länge. Såg nu att en långkörare på 34 är reserverad.

Känns som de börjat sticka uppåt. Om jag utgår från c24 så kan det dyka upp någon strax över 20 men det är inte jättevanligt och de säljs direkt. Sedan ligger det ett gäng på en bit över 30 som kan ligga ganska länge. Såg nu att en långkörare på 34 är reserverad.
Precis, går batteri bra skulle jag säga 25’. Det är skryt men min första 7,5’, andra 12’ och senaste 15’. Det var å andra sidan alldeles för billigt.

Tillbaka
Topp