Mycket bra. Spot onSugen på en Tank Solo igen. Haft Large x antal gånger. Small känns mer rätt.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra. Spot onSugen på en Tank Solo igen. Haft Large x antal gånger. Small känns mer rätt.
![]()
Inte dumt alls, köp!Sugen på en Tank Solo igen. Haft Large x antal gånger. Small känns mer rätt.
![]()
Sugen på en Tank Solo igen. Haft Large x antal gånger. Small känns mer rätt.
![]()
Är den inte väldigt liten? Ser iofs bra ut på bilden men känns kanske för liten?
Bärs lite mindre ut än Tank LC.Är den inte väldigt liten? Ser iofs bra ut på bilden men känns kanske för liten?
Mycket trevligtI väntan på extra länkbitar kan jag iaf lägga klockan runt handleden och njuta lite
![]()
Hur liten är den? Är det den minsta alltså?Den är liten, ja - men inte för liten. Tvek om den funkar på mig casual men går ändå i kostym/kavaj de flesta dagarna så den funkar till största del.
Hur liten är den? Är det den minsta alltså?
Kör. Sitter perfekt.
Kör! Få saker ser så bra ut till casual kläder som en Tank i guld! Jag hänvisar alltid till Jeff Goldblum som argument, dock bär han en Tank LC.Den är liten, ja - men inte för liten. Tvek om den funkar på mig casual men går ändå i kostym/kavaj de flesta dagarna så den funkar till största del.
Sugen på en Tank Solo igen. Haft Large x antal gånger. Small känns mer rätt.
![]()
Skippa den och köp en tank louis!Sugen på en Tank Solo igen. Haft Large x antal gånger. Small känns mer rätt.
![]()
Köp båda, men börja med LCSkippa den och köp en tank louis!
Varför båda?Köp båda, men börja med LC![]()
På halvskämt. Med poängen att en aldrig kan ha för många cartier i guldVarför båda?
Ena är ju typ halvguld... Funkar iofs rätt bra ändå.På halvskämt. Med poängen att en aldrig kan ha för många cartier i guld![]()
Från 20' beroende på verk, skick och tillbehör.Ja lc är ju att föredra(enligt mig), men i brist på den ena funkar ju den andra. Är själv sugen att på sikt förskaffa en lc. Var ligger dem någonstans, kring 40 tusenlappar?
Den röda var riktigt fin! Undrar vad som hänt med sekundvisaren?Landade i landvetter för 1h sedan, direkt till posten för att hämta ut 2 packet.. bilderna är tagna på klockorna direkt ur lådan.![]()
![]()
![]()
Känns som de börjat sticka uppåt. Om jag utgår från c24 så kan det dyka upp någon strax över 20 men det är inte jättevanligt och de säljs direkt. Sedan ligger det ett gäng på en bit över 30 som kan ligga ganska länge. Såg nu att en långkörare på 34 är reserverad.Från 20' beroende på verk, skick och tillbehör.
Precis, går batteri bra skulle jag säga 25’. Det är skryt men min första 7,5’, andra 12’ och senaste 15’. Det var å andra sidan alldeles för billigt.Känns som de börjat sticka uppåt. Om jag utgår från c24 så kan det dyka upp någon strax över 20 men det är inte jättevanligt och de säljs direkt. Sedan ligger det ett gäng på en bit över 30 som kan ligga ganska länge. Såg nu att en långkörare på 34 är reserverad.
Ser riktigt fina ut!Landade i landvetter för 1h sedan, direkt till posten för att hämta ut 2 packet.. bilderna är tagna på klockorna direkt ur lådan.![]()
![]()
![]()
Nice, gött med 2-packLandade i landvetter för 1h sedan, direkt till posten för att hämta ut 2 packet.. bilderna är tagna på klockorna direkt ur lådan.![]()
![]()
![]()
Lite synd om sekundvisaren.. även kronan som behöver fixas men annars är jag nöjd med den.Den röda var riktigt fin! Undrar vad som hänt med sekundvisaren?
Tack, extra kul att höra det från digSer riktigt fina ut!
Ingen six-pack men en bra duo,tackarNice, gött med 2-pack![]()
Grymt bra! Kul att se skicket på den röda och den djupröda färgen i solen.
En liten men väldigt trevlig detaljdesign är den röda stenen i kronan!