Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sliten glasring men med en nyare utbyteslänk. Har länken ett dolt spänne med dubbla viklåsblad?Fler bilder:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Automatiska Galbee har datumfönster där. Sedan om den tavlan är ok eller ej vet jag inte.Är detta verkligen en korrekt Galbee? (Aldrig sett det versionen på datumfönstret)
![]()
Typ 5K USD på C24.
Du hade rätt, såklart lättast att se på insidan eller vid låset men går ju även att då se på sidan av länken.Reagerade på kanten som är markerad samt övergången mellan länkbitarna. Det är inte samma övergång som på länkarna som är invändigt ”vågiga”, alltså denna två bilder ned, och den är inte heller av samma typ som min nuvarande
![]()
![]()
Ser så ut va?Sliten glasring men med en nyare utbyteslänk. Har länken ett dolt spänne med dubbla viklåsblad?
Ny länk är väl trevligt, men vet inte om den har någon mikrojustering. Skulle säga att priset är ok, men man kan hitta bättre köp. Frågan är bara hur länge man behöver leta.Ser så ut va?
![]()
Borde jag hoppa denna och leta vidare?
Ta den själv.Glad över leverans! Ny klocka till fru, ny tråd att skriva i för mig![]()
Ja i det här fallet tycker jag nog bara att det är en fördel om länken är bytt så slipper man en trött länk med 27 år på nacken. Får fundera på saken. Tack för input!Ny länk är väl trevligt, men vet inte om den har någon mikrojustering. Skulle säga att priset är ok, men man kan hitta bättre köp. Frågan är bara hur länge man behöver leta.
Dock bara de två till vänster som är mina.. Mer på ingång dockHärligt! Det gick snabbt?
Carree helt klart, gillar de skarpa linjerna och feta glasringen.Bra uppställning, vilken är favoriten?
Stort grattis till den godbiten!!Den här har varit på forumet ett tag men trillade över till mig idag
![]()
Den kaxigaste varianten av tvåton. Mycket bra.Den här har varit på forumet ett tag men trillade över till mig idag
![]()
Är detta verkligen en korrekt Galbee? (Aldrig sett det versionen på datumfönstret)
![]()
Typ 5K USD på C24.
Datumskivan ska väl också vara vinklad? Är den iaf på min automatiska galbee XLAutomatiska Galbee har datumfönster där. Sedan om den tavlan är ok eller ej vet jag inte.
Stiligt. Helguldare som saknas baraBlev lite mörk bild tyvärr![]()
Blev lite mörk bild tyvärr![]()
Stort grattis, den där är så jäkla bra!!! Bra köpDen här har varit på forumet ett tag men trillade över till mig idag
![]()
Haha, jävlar vad de trillar in. Snyggt! En störd form av tvåton, gillart.Den här har varit på forumet ett tag men trillade över till mig idag
![]()
Fan du också?Finns det olika typer av emaljtavlor också va?
![]()
![]()
Inte mina dessvärreFan du också?
Blir snart knäpp
Men grattis såklart!
Köp.Ser så ut va?
![]()
Borde jag hoppa denna och leta vidare? Endast klockak men med servicekvitto från Cartier från i år, 22k.
Mycket bra. Säg till när/om du tröttnarDen här har varit på forumet ett tag men trillade över till mig idag
![]()
Grattis igen kompis! Mycket bra!Den här har varit på forumet ett tag men trillade över till mig idag
![]()
Automatiska Galbee har datumfönster där. Sedan om den tavlan är ok eller ej vet jag inte.
Ja precis, själva datumfönstret är ju ok så klart! Men det var datumskivan jag menade oxå. Har sett den vinklad åt två olika håll (baserad på om det är xl eller dam version tror jag) men aldrig tidigare ett rakt datum.Datumskivan ska väl också vara vinklad? Är den iaf på min automatiska galbee XL
![]()
Den här har varit på forumet ett tag men trillade över till mig idag
![]()
Inte brukscartier![]()
.
Ny Traderaannons. Jag får dålig magkänsla, men jag kan inte säga exakt varför. Har varit i kontakt med säljaren och papper saknas. Vad tror ni?![]()