Den där är så grym.
Ingen solo men väl basculante grande taille vilken bör vara typ solo large
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är så grym.
Ingen solo men väl basculante grande taille vilken bör vara typ solo large
Ni som kör Cartier Tank Solo, vilken storlek är det man skall ha? Vilka finns det?
Bra storlek.Gillar verkligen min gamm-Tank.
Så glad att jag väckte den till liv efter att det visade sig att den inte bara behövde ett nytt batteri (såldes på Tratten som "defekt" - hoppades på det bästa), istället för att flippa direkt.
Används absolut inte särskilt ofta - men jag blir alltid glad när den är på.
Tänk på att baksidan är helt platt, dvs blir den för stor sitter den illa.Ni som kör Cartier Tank Solo, vilken storlek är det man skall ha? Vilka finns det?
Ja, precis!Ser att Ref på din är samma som den jag tittar på. Visst har du 24x30 boetten?
Håller med - det är väl någon slags "herrstorlek" med sina 30x24mm.Bra storlek.
Den ser inte jätteäkta ut, vad är det för modell?Mammas lilla Cartier Tortue. För liten för att kvala in i @Rozzy's gubbtråd...
https://klocksnack.se/threads/guppklockornas-tid-är-kommen.61477/
Bra storleksjämförelse där @ErnestoMammas lilla Cartier Tortue. För liten för att kvala in i @Rozzy's gubbtråd...
https://klocksnack.se/threads/guppklockornas-tid-är-kommen.61477/
Den ser inte jätteäkta ut, vad är det för modell?
Tycker du den håller Cartier-klass? Vitguld? Målade breguetvisare? Sekundvisare? Utbytt safirglas? Nedpolerad boett? Plastband?"Mammas lilla Cartier Tortue". Ref har jag inte koll på.
Kronan är vad jag vet utbytt, om resterande är fejk vet jag inte. Kan kolla upp det när hon kommer tillbaka till Sverige till julen. Har iaf "Cartier" kl 7 och de klassiska Paris-visarna.
Tycker du den håller Cartier-klass? Vitguld? Målade breguetvisare? Sekundvisare? Utbytt safirglas? Nedpolerad boett? Plastband?
Tortue är väl precis som Americaine, endast tillverkade i ädelmetall?Kommer Paris bara i vitguld? Då är det definitivt fejk. Denna är i stål.
Tortue är väl precis som Americaine, endast tillverkade i ädelmetall?
Tror du har väldigt rätt där, "The Cartier Tortue is quite exclusive and has been produced in precious metals only." - http://www.fratellowatches.com/day-holy-grail-arrived-cartier-tortue/Tortue är väl precis som Americaine, endast tillverkade i ädelmetall?
Tycker det är snyggt med en lite mindre Tank, gillar storleken som JFK hade på sin Omega.Håller med - det är väl någon slags "herrstorlek" med sina 30x24mm.
Den där är så jävla cool.
Tank tuesday, nu på ny alligator från Peter Watch. Bra grejer!
Sugen på en tank jag med..Nej grabbar och tjejer. Finns det en Santos eller Tank i Norrköping man kan få testa? Öl eller kaffe kan ingå.
Jag är ständigt sugen på Santos. Men när jag väl får chansen så fegar jag ur.
Jag dubbelpostar forumhoran här
Vilka storlekar har ni?Bidrar med lite bilder, Santosen funkar verkligen lika bra casual som dressat (även om min skulle behöva en polering).