• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartiertråden

Nej, tyvärr inte! Har enbart inbillat mig att large ska sitta fint. Har rätt Smala handleder så ”vanliga” hade säkert också fungerat, men vill inte att den ska bli alldeles för liten.

Var är din uppfattning? :)
Testa i en butik innan köp tkr jag! Har medelstora handleder och tyckte large var alldeles för stor på mig, så köpte small.

Tack för tips! Tyvärr är det typ 100mil till närmsta butik som säljer tank :eek:
Posta gärna bild om du har :)
Oj, då förstår jag att det är lite lurigt. Postade nyligen några bilder här:
https://klocksnack.se/threads/den-officiella-cartiertråden.15432/page-241#post-3144111

Har tyvärr inga WS på Large men det har säkert någon annan här som kan posta (?). Snodde annars en från webben nedan så du kan jämföra

Bilagor

• DUjWXnP.jpg
    DUjWXnP.jpg
    296.8 KB · Visningar: 2
Kära Cartier-vänner!
Nu har det klarnat upp i hjärnan efter allt firande och man är tillbaka till sin (ibland tråkiga) verklighet. Och då tänkte jag att förgylla er tillvaro med en liten "nyårsklapp" som jag tror de flesta här ska uppskatta. Jag har hittat det vi har längtat efter sedan det försvann i början av förra året, nämligen
CartierCodex
Här är länken - enjoy!

Kära Cartier-vänner!
Nu har det klarnat upp i hjärnan efter allt firande och man är tillbaka till sin (ibland tråkiga) verklighet. Och då tänkte jag att förgylla er tillvaro med en liten "nyårsklapp" som jag tror de flesta här ska uppskatta. Jag har hittat det vi har längtat efter sedan det försvann i början av förra året, nämligen
CartierCodex
Här är länken - enjoy!

Fan vad fint!! Stort tack för att du delar med dig av länken. Satan så mycket fint det finns! :woot:

Kära Cartier-vänner!
CartierCodex
Här är länken - enjoy!

Hurra!
Firar med att byta till denna:
74BB3E57-DD6E-41A5-A0C9-799C3044B51F.jpeg

/B

Kära Cartier-vänner!
CartierCodex
Här är länken - enjoy!
Wow, stort tack!

Skulle ställa tiden lite och drar ut kronan lika hårt som vanligt och hela skiten följer med på min Santos, något som hänt någon annan? Lyckades få ihop det igen men känns ju sådär säkert.

Inte jag som hade klockan vid service som sagt och bor 4 timmar från Stockholm så något problematiskt.
Spelar väl ingen roll. De har ju gjort jobbet. Bara visa kvittot. Har du inget kvitto kanske det blir svårare, men du kan ju ljuga ihop att du tappat bort det i en flytt och hoppas på det bästa. Ring dom, sen är det bara skicka klockan. Att din krona är lös är inte så bra.

Spelar väl ingen roll. De har ju gjort jobbet. Bara visa kvittot. Har du inget kvitto kanske det blir svårare, men du kan ju ljuga ihop att du tappat bort det i en flytt och hoppas på det bästa. Ring dom, sen är det bara skicka klockan. Att din krona är lös är inte så bra.
Så vitt jag vet så registrerar Nymans allt i sitt system så jag tror inte att papperskvittot behövs.

Såvitt jag vet så registrerar Nymans allt i sitt system så jag tror inte att papperskvittot behövs.
Blev att maila nymans till en början med bild på kvittot då jag är på jobbet just nu, svarar de inte från man väl ringa framöver. Tack för hjälpen:)

Skulle ställa tiden lite och drar ut kronan lika hårt som vanligt och hela skiten följer med på min Santos, något som hänt någon annan? Lyckades få ihop det igen men känns ju sådär säkert.
Kronan med bommen? Då är det förmodligen en spärr i verket som är sliten, inte jätteovanligt. Allt är mindre och vekare i damverken om det är en sådan du har.

Tillbaka
Topp