En tunn Ronde i ädel metall? Frågan är väl vilken...
Rätt! Den bästa, i mitt tycke. Handvriden och 36mm. Tycker om den extra ringen med arabiska siffror.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En tunn Ronde i ädel metall? Frågan är väl vilken...
...och lite roliga visare. Tittade på någon modell och förstod först inte varför den ena kändes så mycket roligare än den andra. Då var det visarna.Rätt! Den bästa, i mitt tycke. Handvriden och 36mm. Tycker om den extra ringen med arabiska siffror.
...och lite roliga visare. Tittade på någon modell och förstod först inte varför den ena kändes så mycket roligare än den andra. Då var det visarna.
Har du slagit till på ronde?Jag har provat den - 36 bärs rätt stort då klockan är bara 6,51mm tunn, men den är oerhört charmig. Och ja, breguet visare är en unik detalj för en modern Cartier, mycket snyggt. Fickursvibbar är alltid bra!
Har du slagit till på ronde?
Yolo som ungdomarna säger!Hat varit nära några gånger. Överväger en offert på en full set i bra skick just nu men kan inte bestämma mig.
Riktigt bra! Var hittade du den?Äntligen
Mycket bra köp @Snigel. Behåll!
Riktigt bra! Var hittade du den?
Såg nu att den på Blocket är borta så jag gissar att det är den. Den såg ju riktigt fin ut!
Var den lika fin i verkligheten som på annonsbilderna tycker du? Jag var i kontakt med säljaren precis när den kom ut men valde att avvakta, fråga mig inte varför haha!Tack! Skall försöka
Tackar! Jajamen, Blocket
Var den lika fin i verkligheten som på annonsbilderna tycker du? Jag var i kontakt med säljaren precis när den kom ut men valde att avvakta, fråga mig inte varför haha!
Den ser inte sylvass ut på den bilden.https://imgur.com/a/Cr3LhMY - postade tidigare denna bild på numera Snigels klocka då jag är vän med säljaren. Sylvass är den
..... utvecklaDen ser inte sylvass ut på den bilden.
Är det din gamla?https://imgur.com/a/Cr3LhMY - postade tidigare denna bild på numera Snigels klocka då jag är vän med säljaren. Sylvass är den
Den ser rund ut på kanter, vid fasningar och glasringen. Men svårt med en enda bild tagen så långt ifrån, jag kan ha helt fel...... utveckla
Den ser rund ut på kanter, vid fasningar och glasringen. Men svårt med en enda bild tagen så långt ifrån, jag kan ha helt fel.
Jag kommenterade att du skrev att den var sylvass. Inte om det finns bättre, sämre eller vad 'folk ska förvänta sig'.ok? Allt är ju relativt. Tycker fortfarande skicket är riktigt bra, finns inte många (ingen?) bättre ute till försäljning nu i samma prisklass, fullset och i detta skick. Jag vet inte vad folk väntar sig, att man ska hitta en i MINT?
okJag kommenterade att du skrev att den var sylvass. Inte om det finns bättre, sämre eller vad 'folk ska förvänta sig'.
Visst är det din gamla? Jag tycker att den såg jättefin ut på bilderna men valde att hoppa det då den var aningen dyr.ok? Allt är ju relativt. Tycker fortfarande skicket är riktigt bra, finns inte många (ingen?) bättre ute till försäljning nu i samma prisklass, fullset och i detta skick. Jag vet inte vad folk väntar sig, att man ska hitta en i MINT?
Visst är det din gamla? Jag tycker att den såg jättefin ut på bilderna men valde att hoppa det då den var aningen dyr.
Jag tänkte mer om säljaren köpte den av dig. Jag har för mig att han sa att han köpt den av en vän som har bra koll på Cartier så tänkte att det kanske var av dig.Inte min. Min väns.
Jo, de är rätt pricey
Här har vi den va? Ser trevlig ut!
Träffade @Alexander idag i ett annat ärende och fick lyckan att prova hans Santos......
Finner inga ord. Well done Mr.
Hej allihopa, behöver råd/hjälp gällande bedömning av ett eventuellt inköp. Till salu en Galbee 2319 från -04 köpt från Chrono24, sägs vara servad -18 men inget papper/bevis på detta. Säljaren önskar 19k och priset känns bra men skicket svårbedömt eftersom jag inte ägt en Santos innan. Så vad säger expertpanelen, av bilderna att döma, på skicket om man prioriterar skarpa kanter? Tacksam för alla svar.