Försök nr 2 till prisvärd Santos. Kan väl bara konstatera att säljaren inte är en fotograf. Klockan tappar -30 sek/dygnet men ska ha blivit servad 2019?
Tråkigt skick på den - matta skruvskallen och borstningen är snett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Försök nr 2 till prisvärd Santos. Kan väl bara konstatera att säljaren inte är en fotograf. Klockan tappar -30 sek/dygnet men ska ha blivit servad 2019?
Frågar om den var BRA.Är det inte bättre att köpa något BRA?
Står ju bara prisvärd.Frågar om den var BRA.
Frågar om den var BRA.
Vacker klocka och detsamma!Hoppas att ni får en riktigt bra nyårsafton!
Tack tack! Du får göra ett massutskick till alla Tank Solo-ägare vid 03.00 och hoppas att de firat in det nya året lite för hårt.Vacker klocka och detsamma!
Tyvärr tvingas jag använda en F-91w då jag sålt min Tudor och ni vägrar sälja era Tank Solo’s
Haha, faktiskt bästa idén jag hört på länge!Tack tack! Du får göra ett massutskick till alla Tank Solo-ägare vid 03.00 och hoppas att de firat in det nya året lite för hårt.
Kör!Haha, faktiskt bästa idén jag hört på länge!
Så ruskigt fin! Jag har länge sneglat åt Santos hållet men ska erkänna att jag är oerhört novis gällande olika referenser, verk, tavlor osv! Men rent utseendemässigt är ditt ex just exakt vad jag är lite ute efter. Kan tänka mig både kvarts och automatisk men föredrar nog kvarts utan sekundvisare. Mina handleder bär mediumsizes bäst vill jag påstå. Är denna 29mm? Kvarts eller automatisk? Vad får man räkna med att ge för ett, helst, opolerat ex i ok skick? Gör det stor skillnad på dessa ur prismässigt om det är fullset eller watchonly? Vem som helst med kunskap är välkomna att upplysa mig. Tack på förhand och gott nytt år på erMycket nöjd med denna och framförallt skicket
Här finns mer info om just mitt ex då det är denna jag har: https://klocksnack.se/threads/cartier-santos-galbée-fullset.119024/Så ruskigt fin! Jag har länge sneglat åt Santos hållet men ska erkänna att jag är oerhört novis gällande olika referenser, verk, tavlor osv! Men rent utseendemässigt är ditt ex just exakt vad jag är lite ute efter. Kan tänka mig både kvarts och automatisk men föredrar nog kvarts utan sekundvisare. Mina handleder bär mediumsizes bäst vill jag påstå. Är denna 29mm? Kvarts eller automatisk? Vad får man räkna med att ge för ett, helst, opolerat ex i ok skick? Gör det stor skillnad på dessa ur prismässigt om det är fullset eller watchonly? Vem som helst med kunskap är välkomna att upplysa mig. Tack på förhand och gott nytt år på er
Tack! Så runt 25-30k för något likt din? Och uppåt vid fullset!? Kanske får börja spana runt lite smått då...Här finns mer info om just mitt ex då det är denna jag har: https://klocksnack.se/threads/cartier-santos-galbée-fullset.119024/
Där finns nog svaret på alla dina frågor och ja fullset kostar alltid mer
Den jag länkade är fullset och låg ute för 27 i september så det är nog en okej prisindikation mtp skick och tillbehörTack! Så runt 25-30k för något likt din? Och uppåt vid fullset!? Kanske får börja spana runt lite smått då...
Tack! Så runt 25-30k för något likt din? Och uppåt vid fullset!? Kanske får börja spana runt lite smått då...
Tack. Har gjort det och kollat lite vad som erbjuds. Så jävla svårt, för mina amatörögon, att se vilka ex som är bra och inte! Varenda klocka/annons verkar mer eller mindre fotoshoppad. Har ingen panik eller så, kanske bäst (på min nivå) att invänta något ex som säljes här på ks...30' är nog att ta i men runt 25 plus/minus.
Dock finns det många fina runt 20-23' -spannet.
Den @joca köpte av mig var i total fullset med extra tillbehör. Klockan var mer eller mindre orörd och i ett sanslöst bra skick, bara att se på bilderna.
Ta ref. Nr (1564) och sök lite på chrono24
Gott nytt år!
Jag står på kö till @jocas med!Tack. Har gjort det och kollat lite vad som erbjuds. Så jävla svårt, för mina amatörögon, att se vilka ex som är bra och inte! Varenda klocka/annons verkar mer eller mindre fotoshoppad. Har ingen panik eller så, kanske bäst (på min nivå) att invänta något ex som säljes här på ks...
@joca kanske tröttnar snart
Fått erbjudande om en fin tank solo large från 2012, fullset, fint skick på läder. Ej länk. quartz.
Vad anser panelen som ett rimligt pris?
Så du körde på 03.00 knepet!Fått erbjudande om en fin tank solo large från 2012, fullset, fint skick på läder. Ej länk. quartz.
Helt riktigtSå du körde på 03.00 knepet!
03.05 Swishat och klart!Helt riktigt
Vad har du blivit erbjuden för pris? Svårt utan bild också
haha, ja! Har ju skrivit att en tank är mitt 2020-löfte. Är ju snart 2/1 så måste ju agera03.05 Swishat och klart!
Exakt haha!haha, ja! Har ju skrivit att en tank är mitt 2020-löfte. Är ju snart 2/1 så måste ju agera
Ca 17-18 är väl vad de ungefär säljer för om man utgår från tidigare KS-annonser.Fått erbjudande om en fin tank solo large från 2012, fullset, fint skick på läder. Ej länk. quartz.