Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin PT santos med isLästips om Santos signerat George Cramer
http://www.troisanneaux.com/articles/the-metamorphose-of-the-cartier-santos/
Har du någon uppfattning om prisskillnader?Jag har bara hört bra om Cartier på Biblioteksgatan i Stockholm. Annars tycker jag att Rob är bra, där har jag servat flera Rolex.
Jag vet ärligt talat inte, säkert ganska lika.Har du någon uppfattning om prisskillnader?
OK. Jag vill tro att jag läst att skicka själv till Cartier var hyggligt prisvärt när det gäller vintage. Men lyckas inte hitta och verifiera.Jag vet ärligt talat inte, säkert ganska lika.
Jag har läst det någonstans med. Någon i tråden har säkert stenkoll på detta.OK. Jag vill tro att jag läst att skicka själv till Cartier var hyggligt prisvärt när det gäller vintage. Men lyckas inte hitta och verifiera.
Har du någon uppfattning om prisskillnader?
Jag har erfarenhet av både Nymans och Cartier på Biblo. Cartier har urmakare på plats vilket därmed gör det någon tusenlapp billigare då klockan inte skickas iväg och det går dessutom snabbare. Kolla med Cartier. Upplever dessutom deras bemötande som lite roligare än en AD men det är min personliga åsikt.
Jag hörde med både Rob E, Nymans och Cartier på Smålandsgatan i Stockholm och allt jag minns var att Cartier var billigast med cirka 1000-1500kr. Tror Nymans skulle ha cirka 6700 och Cartier cirka 5200.Har du någon uppfattning om prisskillnader?
Jag hörde med både Rob E, Nymans och Cartier på Smålandsgatan i Stockholm och allt jag minns var att Cartier var billigast med cirka 1000-1500kr. Tror Nymans skulle ha cirka 6700 och Cartier cirka 5200.
EDIT: 2a på den
Super! Tack. Ja har vart där en del och klämt och känt, alltid fint bemötande. Man får välja tillfälle bara så man inte har med sig frugan. Då finns det en hel del inaktuella alternativa investeringar som öppnas upp
5180kr hos CartierNågon som har tips gällande service på en 80-tals Santos (Automat)? Har förstått att det troligen är ett ETA som sitter i den? Skicka till Cartier? Nymans? Rob E? All guidning välkommen Tack på förhand!
Hehe ja den känns bekant på något vis.Fin PT santos med is
Grymt band! Sitter som en smäckLite färg i den gråa tillvaron är alltid uppskattat. Cartier är bra på detta.
Åkte den ut på köp/sälj istället för service @AndreasP ?
https://klocksnack.se/threads/cartier-santos.127038/
Snygg den där, solitt guld på den refen? Är även boettlocket i guld?
Boetten är solid, boettlocket är dock i stål.Snygg den där, solitt guld på den refen? Är även boettlocket i guld?
Tackar, vad är det för ref? Hittade denna på hemsidan, är det samma?Boetten är solid, boettlocket är dock i stål.
Bild från the web
Det bör vara samma, tror inte de har ändrat Tank solo på några år?Tackar, vad är det för ref? Hittade denna på hemsidan, är det samma?
https://www.cartier.co.uk/en-gb/col.../tank/tank-solo/w5200002-tank-solo-watch.html
Vad du flippar! Den ser fin ut!Nytt in, färsk ur lådan
"Perfection is a moving target"Vad du flippar! Den ser fin ut!
Haha så är det helt klart. Roligt att höra!"Perfection is a moving target"
Tack, väldigt nöjd med den. Den bästa carree jag personligen ägt hittils Mer bilder kommer.
Nytt in, färsk ur lådan
NoteratHojta gärna till om det ska flippas!