• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartiertråden

Lite färg i den gråa tillvaron är alltid uppskattat. Cartier är bra på detta.
9536A7FB-276E-40D1-96BC-CF8B6008F055_1_201_a.jpeg

Senast ändrad:
Har du någon uppfattning om prisskillnader?

Jag har erfarenhet av både Nymans och Cartier på Biblio. Cartier har urmakare på plats vilket därmed gör det någon tusenlapp billigare då klockan inte skickas iväg och det går dessutom snabbare. Kolla med Cartier. Upplever dessutom deras bemötande som lite roligare än en AD men det är min personliga åsikt.

Senast ändrad:
Jag har erfarenhet av både Nymans och Cartier på Biblo. Cartier har urmakare på plats vilket därmed gör det någon tusenlapp billigare då klockan inte skickas iväg och det går dessutom snabbare. Kolla med Cartier. Upplever dessutom deras bemötande som lite roligare än en AD men det är min personliga åsikt.

Super! Tack. Ja har vart där en del och klämt och känt, alltid fint bemötande. Man får välja tillfälle bara så man inte har med sig frugan. Då finns det en hel del inaktuella alternativa investeringar som öppnas upp :D

Super! Tack. Ja har vart där en del och klämt och känt, alltid fint bemötande. Man får välja tillfälle bara så man inte har med sig frugan. Då finns det en hel del inaktuella alternativa investeringar som öppnas upp :D

Verkligen! Jag vet inte om det är att jag varit där inne när det varit dåligt med folk men alltid mycket personal som passat upp, erbjudit kaffe när jag väntat och varit hjälpsamma och visat intresse. Även suttit ner och snackat med urmakaren.
Ja det finns mycket godis även för damen där inne. Tank och speciellt Reverso är det tjejen vill ha. Hon lyssnar med ena örat i alla fall :)

Tillbaka
Topp